Gå til innhold

Paracet og amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere paracet når dere ammer hvis dere trenger det? Jeg fikk migrene for en stund siden og gubben sa at jeg ikke fikk ta en paracet fordi det gikk over i melka. Jeg holdte på å bli gal av smertene. Hva synes dere om det? Fikk ikke noe hjelp heller...... Han dro på trening selv , så da satt jeg der da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man gir jo paracet når de har vondt/feber disse små. Står det ikke noe i pakningsvedlegget?

Skrevet

Paracet er helt ok.

Jeg opererte etter fødsel, og måtte ta 6 paraceten om dagen den første uka etter fødsel. Og det bar sykehuset som gav meg, og de visste jo jeg ammet. Så det er helt ok. Går ikke i melka

Skrevet

Paracet går helt fint:) Det er førstevalg når det kommer til smertestillende ved amming.

Skrevet

Ja, det har jeg gjort opp til flere ganger. Det er jo ikke farlig, så hvorfor ikke?

Har slitt med mye sykdom etter jeg fikk barn så paracet har noen ganger vært helt nødvendig for å fungere.

Skrevet

Ja jeg skulle gjerne tatt jeg også men her er der visst gubben som bestemmer. Neste gang får han være hjemme å passe, for da går jeg til sengs. Migrene er ikke deilig.

Skrevet

bare husk på at paracet gir forstoppelse. var et innlegg om det her på forumet engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...