Hannepålandet Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Hvor høyt blodtrykk og andre indikasjoner hadde du? Hvor lenge ville de se de an før de gjorde noe?
Elvedatter Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Jeg ble forsøkt satt igang 4 dager før termin pga svangerskaps forgiftning. Jeg gikk til jordmor 2 ganger i uka de siste 2-3 ukene. Jeg hadde proteiner i urin, mye vann i kroppen og høgt blodtrykk. Jeg følte meg ikke dårlig i det hele tatt, heller det motsatte. Jeg fikk modnings tabletter 2 dager etter hverandre, uten virkning. Hadde hviledag 3. dagen. 4. dag fikk jeg drypp, da kom riene et minutt etterpå. Det hele endte med hastesnitt på slutten pga jeg ble veldig dårlig underveis i fødselen.
Foccacia Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Nå husker jeg ikke blodtrykket, dette er 2 år siden. Men gikk iallefall på trandate for å senke blodtrykket, gikk til kontroller 3 ganger i uka siste mnd. Hadde proteiner i urinen, men ikke noe særlig med ødemer. Ble lagt inn to dager før termin grunnet magesmerter og hodepine, fikk ikke dra hjem igjen. Ble satt igang på termindagen med ballong. Vannet ble tatt morgenen etter, hengte opp drypp pga manglende rier. Etter det gikk det veldig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå