Miss Impatient Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Med dato for planlagt keisersnitt; 17 juli:-) Slapp heldigvis noen samtaler for å få det godkjent! Litt rart da - å få brev i posten som forteller oss hvilken dag vi får møte sønnen vår:-)
jentene på haugen Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Så deilig og bare få fastfast dato for drømmetreffet Ønsker deg lykke til videre
You can call me Dårris Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Kan jeg spørre hvilket sykehus? Lurer så veldig på når jeg kan forvente å få vite dato:)
Miss Impatient Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2013 Kan jeg spørre hvilket sykehus? Lurer så veldig på når jeg kan forvente å få vite dato:) Hvilket sykehus hører du til da?
Frk.90 Skrevet 28. mars 2013 #5 Skrevet 28. mars 2013 Med dato for planlagt keisersnitt; 17 juli:-) Slapp heldigvis noen samtaler for å få det godkjent! Litt rart da - å få brev i posten som forteller oss hvilken dag vi får møte sønnen vår:-) Når har du termin?
Miss Impatient Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2013 Med dato for planlagt keisersnitt; 17 juli:-) Slapp heldigvis noen samtaler for å få det godkjent! Litt rart da - å få brev i posten som forteller oss hvilken dag vi får møte sønnen vår:-) Når har du termin? Termin 24 juli:-)
Påvei-3 Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Det er så spennende Her blir det planlagt KS 15 Juli, egentli termin 31 Juli Tror sykehusene har litt forskjellig praksis ifht når de tar KS, og så spiller det litt inn om du er førstegangs eller flergangsfødene såvidt jeg forstår
You can call me Dårris Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 Kan jeg spørre hvilket sykehus? Lurer så veldig på når jeg kan forvente å få vite dato:) Hvilket sykehus hører du til da? A-hus
Miss Impatient Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2013 Kan jeg spørre hvilket sykehus? Lurer så veldig på når jeg kan forvente å få vite dato:) Hvilket sykehus hører du til da? A-hus Jeg er fra Møre og Romsdal, så ikke samme sykehus! Kjempespennende ja:-) Dette er mitt tredje barn, så hadde egentlig håpet dato skulle bli satt bli satt litt før. Er litt redd for at fødselen skal starte før ks dato. Men er vel ikke mye vits i å spørre om det lar seg gjøre å fremskynde den litt! Vet du hvorfor du får 2 uker før da?
You can call me Dårris Skrevet 30. mars 2013 #10 Skrevet 30. mars 2013 Kan jeg spørre hvilket sykehus? Lurer så veldig på når jeg kan forvente å få vite dato:) Hvilket sykehus hører du til da? A-hus Jeg er fra Møre og Romsdal, så ikke samme sykehus! Kjempespennende ja:-) Dette er mitt tredje barn, så hadde egentlig håpet dato skulle bli satt bli satt litt før. Er litt redd for at fødselen skal starte før ks dato. Men er vel ikke mye vits i å spørre om det lar seg gjøre å fremskynde den litt! Vet du hvorfor du får 2 uker før da? Ok. Jeg vet ikke hvilken dato jeg får, men regner med mellom en og to uker før. Jeg har hatt to ks før, så det er visst viktig at det ikke starter av seg selv.
Miss Impatient Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2013 Kan jeg spørre hvilket sykehus? Lurer så veldig på når jeg kan forvente å få vite dato:) Hvilket sykehus hører du til da? A-hus Jeg er fra Møre og Romsdal, så ikke samme sykehus! Kjempespennende ja:-) Dette er mitt tredje barn, så hadde egentlig håpet dato skulle bli satt bli satt litt før. Er litt redd for at fødselen skal starte før ks dato. Men er vel ikke mye vits i å spørre om det lar seg gjøre å fremskynde den litt! Vet du hvorfor du får 2 uker før da? Ok. Jeg vet ikke hvilken dato jeg får, men regner med mellom en og to uker før. Jeg har hatt to ks før, så det er visst viktig at det ikke starter av seg selv. Ser at det var ikke du som skrev at du fikk ks to uker før termin nei; Dere hadde så like nick så jeg var litt kjapp med å svare;-)
Miss Impatient Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2013 Det er så spennende Her blir det planlagt KS 15 Juli, egentli termin 31 Juli Tror sykehusene har litt forskjellig praksis ifht når de tar KS, og så spiller det litt inn om du er førstegangs eller flergangsfødene såvidt jeg forstår Kjempespennende ja :-) Trodde kanskje jeg fikk dato litt tidligere siden dette er mitt tredje svangerskap, men er vel ikke mye vits i å spørre... Vet du hvorfor du får 2 uker før da?
Påvei-3 Skrevet 31. mars 2013 #13 Skrevet 31. mars 2013 (endret) Tror det er pga at nr 3 kan komme tidlig..! Men er ikke sikker. Fikk 11 dager før med nr.2 De satte bare opp den datoen, fikk ikke noe medbestemmelsesrett Nå har begge de jeg har fra før vist seg å være små da (2979gr og 2700gr), så de sa noe med at de skulle kontrollere nøye mot slutten. Hvis de så tegn til at han ikke vokste skulle de vurdere å ta han ut rnda tidligere :-/ virker litt som om de slutter å vokse på slutten hos meg Får god oppfølging heldigvis Endret 31. mars 2013 av Påvei-3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå