Gå til innhold

Skal begynne prøvinga 15 april..andre???

Anbefalte innlegg

Pga jobbsituasjon dvs at jeg avslutter min prøveperiode da så skal vi begynne prøvinga i april...har et barn fra før på snart 2 år...GLEDER MEG!!!!

Kjempe koselig om andre vil skravle litt....

Anonym poster: 2fb0feafd774f13158d51c962ba008cb

Fortsetter under...

hei! så koselig at du skrev til meg... håper også at du blir gravid fort prinsessepåvei!tenker at det føles en evighet siden januar selv om andre kan si at at det er kun 2 mnd..

selv ble jeg gravid på første forsøk så jeg har store forventninger denne gangen, hehe...MEEEN har blitt litt eldre dvs er 33 nå så hvem vet....

masse lykke til prinsessepåveg...innbiller meg at du er yngre enn meg????

Ja jeg er 26:-) ble gravid på første forsøk sist så trudde det skulle bli sånn denne gangen også men nei.. Hehe. Men synes prøvetiden er koselig så gjør ikke noe om det tar litt tid. Bare det ikke tar altfor lang tid:-)

Hei!

Jeg håper vi også skal begynne å prøve i midten av april, må bare få mannen med på det først. :P Vi har snakka om det, men han er ikke helt sikker på om han vil ha flere. Jeg derimot, er sååå klar!!! Klarer omtrent ikke tenke på annet for tiden, vil så gjerne ha en liten til. :)

Annonse

Begynte prøving i går:) fikk iallefall første positive EL test etter fødsel for nesten 13 mnd siden (har ikke fått mensen tidligere..). Ble også gravid med det samme forrige gang, så håper vi er like heldig nå! Spennende tider fremover:):):)

OJ så spennende Lilleprincess...masse lykketil!!!Jeg har forsvunnet litt herfra, var velidg opptatt de siste dagene men satser på at alt ordner seg ang jobben og vi kan starte prøvinga om en uke...

Tenkte også tanken på å prøve likevel om jeg får jobben eller ikke men det er litt skummelt dette med penger...

Midten av mnd er det vel om en uke)))))))) MASSE LYKKE TIL ALLE!!!!

Annonse

Mensen er snart over, og jeg er klar som et egg! :D Syklusene mine er stabile på 28 dager, så da kan babyverden fortelle meg at jeg er mest fruktbar mellom 10 og 16 april. Tror jeg skal skippe el-tester denne gangen, om jeg klarer, og bare satse på jevn prøving. (ihvertfall den første mnd)

Brukte forresten både billige og clearblue sin el-test når vi prøvde på andremann, og de billige funker fint de. Kan være litt vanskelig å tolke strekene, men stort sett gikk det bra. Clearblue sin var derimot helt suveren, der slipper man å tolke disse strekene og kan være helt sikker på når el faktisk er. :)

Hei alle sammen!! Jeg tok ut pstav i slutten av februar, og fikk endelig mensen på skjærtorsdag ;) så prøvinga er i gang for fult nå, og håper at syklusen er bra. Har jo ikke hatt mensen mens jeg hadde pstav så er ikke godt å vite. Ifølge libress sine kalkulatorer har jeg EL rundt 11 april så nå er det bare å kjøre på ;)

Lykle til alle sammen !!!

• 2 uker senere...

Vi har stått i (bokstavelig talt) hos oss i hvertfall :) hvor mange dager f.o.m. positiv eggløsningstest bør man ha sex for å sikre seg? Vår har ble negativ igjen etter å ha vært positiv for noen dager siden, men vi "tør ikke" slutte å ha sex :/

Heia, her prøver vi på nr to, har en liten knott på litt over året :)

Fikk mens i går kveld, det var skuffende spesielt siden jeg hadde fertilt slim og noe som kjentes ut som EL fredag for bare litt over en uke siden. Hva skjer med syklusen ???!!? Såååå irriterende nå som vi har bestemt oss for å prøve! Jaja, er ikke så fryktelig skuffet over at det ikke ble nå denne gangen, vil gjerne ha ny baby så fort som mulig men trakter ikke etter graviditeten i seg selv. Sikkert omtrent som å banne i kirken å si noe sånt her inne, men det var virkelig fælt sist. I det minste har jeg en mnd til i god form nå da ;) men håper det klaffer neste gang.

Egget dør forresten 6-12 t etter eggløsning og sæden lever i 1-3 dager. Opp til 7 faktisk :) så suksessoppskrift er samleie annenhver dag fra mens er over til dagen etter EL, evnt til uken før forventet mens ;)

Vi har også prøvd siste uka. En strek i regninga var imidlertid en jobbreise akkurat da vi - etter beregningen - skulle vært mest aktive.. Tviler derfor på at svømmerne overlevde dagene frem til EL. Imidlertid så sier kroppen noe annet. Gir det noen dager til, så får vi se om det er bare innbilning eller om det klaffet likevel:)

Her prøver i også for fullt i disse dager :P

Med første tok det 9 pp, med andre 3 pp.... Så er vedlig spent på hvordan det går denne gangen, nærmer meg jo 34 år så da må jeg vel kansje rekne med litt lenger prøving <_<

LYKKE TIL alle sammen - spennende dager :D

Gratulerer til dere som "jobber" hardt!!! selv om jeg startet denne tråden så har vi fortsatt ikke stratet prøvingen pga praktiske ting men skal begynne etter neste mens dvs mai!!!jeg lover hehe...

Steinargirl ser at du har 2 tette og så vil du ha en til? Du er modig... Har barna dine vært rolige eller? Min har hatt kolikk i 6 mnd dvs skrekk 10 timer om dagen .... Det er en mirakel at jeg ikke ble deprimert hehhe men vr ikke langt ifra... Jeg begynte nemlig å få panikk da det var rolig i huset og han ble en smilebaby))) så ødelagt jeg var

Ja he he, med tanke på alderen min så turte jeg ikke noe annet en å være modig :)

Begge to har vært "snille" barn, hun ene hadde problemer på nettene i ca 1/2 års tid, men nå er det ok :D

Det er travle dager alikevel med to små¨, så jeg tenker nok at en 3 "mann" ikke vil gjøre det mindre hektisk.... :o

Men det er vel bare å hive seg ut det :)

Vi har "tjuvstartet" prøvinga og lagt inn aksjer..vi få se om jeg er like heldig som sist og blir gravid på flekken..nå er jeg 34 så det gjenstår å se))))...Men har mens 6.05 og det er små sjanser da..

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...