Gå til innhold

Flere som mister mye hår ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Jeg har store viker og begynte seriøst å bli bekymret for at jeg kom til å miste hele manken.

Men etter å ha dradd ut store hårtufser i over to mnd (det starta nesten på dagen da mini ble 3 mnd) virker det som det har gitt seg litt nå. Han blir straks 5 mnd og jeg fullammer.

Men jeg tror ikke det er ammingen sin skyld, for jeg mistet hår etter at Lille døde også, så det er nok hormonene som har skylda.

har mistet fra 3 måneder, mini er 5,2 måneder. Under graviditeten så mister man ikke hår pga hormonene. Man skal egentlig miste 100 hårstrå daglig. Hormonene går ut av kroppen etter fødsel og man begynner å miste alle hårene man ikke mistet i 10 måneder,pluss di 100 ekstra daglig. Er virkelig ille, men litt godt og slippe ha så tykt hår. Jeg har veldig tykt fra før. men... merker jo det blir veldig tynt noen steder og kort... ikke pent.. men men =)

har mistet fra 3 måneder, mini er 5,2 måneder. Under graviditeten så mister man ikke hår pga hormonene. Man skal egentlig miste 100 hårstrå daglig. Hormonene går ut av kroppen etter fødsel og man begynner å miste alle hårene man ikke mistet i 10 måneder,pluss di 100 ekstra daglig. Er virkelig ille, men litt godt og slippe ha så tykt hår. Jeg har veldig tykt fra før. men... merker jo det blir veldig tynt noen steder og kort... ikke pent.. men men =)

. Noen mister hår under graviditeten også! Det gjorde jeg nemlig, MASSE hår! Så, hormoner gjør at en kan miste hår i svangerskapet også :)

Annonse

Blir gal jeg også..... Klippet meg selv forrige uke fordi det var så langt og vanskelig å stelle. Rekker jo aldri å tørke det. Hår overalt. Håper det blir bedre snart. Hun er 5 måneder og jeg fullammer

Samme her.... begynte å miste når gutten var 5 mnd.

Jeg har ikke det tykkeste håret fra før av..., så håper det gir seg før jeg ser skallet ut :D

Her er dusjen tett en gang i uka og alle i huset sover på en seng av hår. Trenger ikke lammeskinn her nei :P

Begynte da hun var ca 3.5-4 mnd. Hun er nå 5.5 mnd og jeg har sluttet å amme, men røyter like mye enda. Kan snart lage en parykk ;)

Blir gal snart... hår overalt!! Like før jeg barberer hele hodet! Hvor lenge varer denne røyte perioden?

Hår over alt! Det positive er jo at støv samler seg med håret jeg mister slik at jeg kan plukke hybelkaniner rundt omkring istedet for at det ligger støv... Man må jo se det positive! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...