Gå til innhold

Mensen etter sa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Er 15 dager siden min MA. Nesten negative tester nå og har hatt mensenfølelse sikkert en uke allerede. Lurer på når den kommer (om den kommer). Legen sa at det var lurt å vente en mens før en startet på ny, men det var mest for å komne seg litt først. Hadde ingenting å si for et evt nytt svangerskap om man ble gravid med en gang. Vi prøver ikke direkte på en ny akkurat nå, men vi bruker ingen beskyttelse, så det kan jo skje før evt mens kommer tilbake. Vet i allefall at dersom testene skulle begynne å bli sterkere så ber jeg om ul :)

Annonse

Det hørtes lurt ut :) Håper spiren sitter hos deg 4 <3 ønsker nr 5 :D Vi fikk å bekjed om å vente en mens, men han sa vi ikke trengte å bruke beskyttelse. Tenker at kanskje ikke kroppen blir gravid før den er klar uansett. Jeg hadde en veldig kort mens. Bare 2 dager.. Håper ikke det er et dårlig tegn på noe :/

Takk :) i dag var det kun en skyggestrek på testen. El testen derimot var skikkelig positiv (+ el-slim). Vi har vært litt aktive siste uka og tenker at om kroppen er klar så blir jeg gravid nå, om ikke så prøver vi igjen :)

Vet ikke hvordan mensen skal være første gang etter en har mistet, men vet at etter fødsel har jeg hatt lett mens første gangen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...