Gå til innhold

Drøyeste sjekkereplikk du har hørt (eller hørt om)?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Har blitt utsatt for mange sinnssyke sjekkereplikker gjennom årene (især ungdomsårene...) og i tillegg hørt noen avsindige sitater som bl a mine venninner har fått servert.

En av dem var pr stedfortreder; en full fyr kom bort til meg ved bordet på puben, og sa "kameraten min sier at du er et RASEDYR!"

Blei nok litt for paff til å ta det inn!

Vil dere dele noen av deres...?

(Jadda, kjeder meg litt nå...)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Denne må jeg tenke litt på for jeg har hørt mye dumt opp igjennom årene. Men den første jeg kommer på var en kjekkas som kom bort til meg på by'n og lurte på hva jeg ville ha til frokost i morgen..

Skrevet

Ekkel ung mann på kjipt utested på Oslo vest: "Jeg puler nye jenter hver dag og i dag er du den heldige utvalgte"

Jackpot, liksom!

Skrevet

Fikk høre engang:ta med deg venninnen din så tar vi trekant..øh nei takk

Skrevet

Denne må jeg tenke litt på for jeg har hørt mye dumt opp igjennom årene. Men den første jeg kommer på var en kjekkas som kom bort til meg på by'n og lurte på hva jeg ville ha til frokost i morgen..

Har hørt en lignende;

En fyr spurte meg hvordan jeg likte eggene mine til frokost. Han skulle nemlig servere meg frokost på senga påfølgende morgen.

"Ubefrukta", svarte jeg og gikk.

Skrevet

"Åssen går det`a, med sånn - ting og tang?"

Huff.

Eller div som skal følge hjem, og bare få et lite glass vann når utenfor? Nei du!

Kjedelig, kommer ikke på alle de teite..

Anonym poster: 224e384a55285670f69d8532e196f31a

Skrevet

OK, Pashla :) Jeg følger opp med følgende ...

Utested i Oslo, sen nattetime på tidlig 2000-tall ...

Han: Jeg har vært med i speider'n ...

Jeg (Litt tipsy, ganske stor i kjeften og klarer ikke å dy meg): Betyr det at du er god til å knyte knuter?

Han: Jeg er veeeeldig god til å knyte knuter.

Jeg (Tar til fornuft): Nå er ikke jeg noen "skogsens kvinne", så du får finne noen andre å bygge gapahuk med ...

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Har hørt en lignende;

En fyr spurte meg hvordan jeg likte eggene mine til frokost. Han skulle nemlig servere meg frokost på senga påfølgende morgen.

"Ubefrukta", svarte jeg og gikk.

Hahaha!! KONGEkontra!!!! :D

Skrevet

"Æ lært far din å pul"...

Ble ikke noe på den moroklumpen gitt

Skrevet

En jeg kjenner sjekket opp mannen sin med denne replikken:

Er det sant at du har så stor pikk?

Anonym poster: 23391e005ba41e746fd61bd5fbbbee62

Skrevet

ÆSJ! Den var nasty!

Gjest overlord
Skrevet

Min venninne og jeg var ute sammen med to gutter vi nettopp hadde truffet. Vi sitter på bryggekanten og drikker vin og har det riktig så koselig. Så sier plutselig den ene gutten til den andre:

"Hvilken av dem har du lyst på? Du kan velge for det er det samme for meg".

Trenger kanskje ikke å si at vi kom oss derifra..

Skrevet

ÆSJ! Den var nasty!

Jupp, han var ikke akkurat edru heller, og var yngre enn meg....

Skrevet

Hmm, en som legger armen rundt skuldrene mine og sier: jøss, du hadde svære overarmer driver du med kulestøt eller??? For så å spørre om han kunne være med meg hjem...NEI blei vel svaret der.

Skrevet

Har blitt utsatt for mange sinnssyke sjekkereplikker gjennom årene (især ungdomsårene...) og i tillegg hørt noen avsindige sitater som bl a mine venninner har fått servert.

En av dem var pr stedfortreder; en full fyr kom bort til meg ved bordet på puben, og sa "kameraten min sier at du er et RASEDYR!"

Du er så jævlig deilig og du vet det. (Ingen respons, snur seg mot neste) du er så....,
Skrevet

ingen replikk men han beit med på ryggen.... var sammen i 4 år.... he he he...

ellers ble jeg utsatt for denne: en fyr spurte om jeg kunne holde jakka hans, og jeg tenkte jeg ser vel ut som et ærlig menneske da (sto i nærheten av do...)... typen snudde på hælen og gikk til baren for å bestille seg drikke (sammen med noen kompiser)... jeg observerte en stund før jeg gikk ned og spurte om jeg så ut som en "jævla stumtjener"... vel, han oppnådde hensikten - vi ble kjent (men ikke no mer...)

Skrevet

"Du er så utrolig fin, liksom, så vanvittig deilig! Det er sånn.. At du må ha down syndrom eller noe, det der går ikke an"

Øh.. Say what?

Anonym poster: 58cf041c523251e0a721a70292b0d307

Skrevet

En kompis brukte å stille seg ved pene damer i baren og bestille et glass med isbiter. Så la han en isbit på gulvet og knuste den med hælen før han sa Just breaking the ice...

Synes den er litt morsom:) og utrolig harry hehe!

Anonym poster: 6b1f8ded9d5859f58a8f723c61a6b5eb

Skrevet

Var ikke så mye det som ble sagt, men en fyr kom opp bakfra og grabba tak i puppene mine og utbrøt; "jeg vet du liker det selv om du later som du ikke gjør det".

Vel, jeg snudde meg rundt med stoisk ro og huket tak i kronjuvelene hans og klemte til rimelig uforsiktig og svarte akkurat det samme; "jeg vet du liker det selv om du later som du ikke gjør det".

Han forsvant fort etter det. ;)

Skrevet

Kan æ få rasser fetta di? Vart lite rasering den kvelden. Hahaha.

Skrevet

En litt brisen ung mann: " Du har like vakre øyner som du har digg pupper, kan du snu deg så jeg får sett rumpa di og?"

"Er du ute å pilsner med ei stygg venninne så du ser bra ut? For det funker fett"

" Gjorde det vondt? Når du falt ned fra himmelen?" Jada klisje!!

Skrevet

Jeg har visstnok så høye vakre kinnbein at det synes helt fra andre siden av lokalet at jeg er god på å suge pikk ......

Skrevet

Var en ukjent fjomp som lente seg inn mot øret mitt og hvisket litt sånn stønnende: "Har du lyst på cd'n min...?"

Hæ!? Tenkte jeg, har han gitt ut musikk og skal briefe?

Så fortsatte han den klamme stønnehviskingen sin med: "Oppover ryggen din?"

Skjønte da at ordene cd'n og sæden lett kan forveksles...

Skrevet

Hahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...