Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,da e d den berømte fullmånen ikveld..kjerringråd sir at mye kan skje ved fullmåne og ved vårs lille fødeavd. Ser dem økning i antall fødsler ved fullmåne og di to dagene etter.

Jeg for min del hat litt trua på fullmånen..har 2 veninner som nylig fikk ved fullmåne.

Hva tror dere om fullmåne og fødsler?

Kjenner dere no ekstra i kvellinga? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde termin for 2 dager siden, men kjenner ingenting:(

Skrevet

Skulle virkelig ønske at jeg trodde det var noe i det... 3 dager over.. :-( Kjenner bare tassen som virrer rundt der inne, prøver å overtale han og si at vi har fin påske og det er bare kos å komme ut... men han har det for bra ;-)

Skrevet

Hehe, for min del håper jeg at ingenting skjer på noen måneder. Men alle søsknene mine, og jeg, er født på fullmåne, 2 dager før eller 2 dager etter fullmåne :)

Fant det ut her: http://www.timeanddate.no/kalender/

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

En av ungene er født 14 dager før termin, på fullmåne, med vannavgang. Har under 2 uker igjen nå med nr 3 og håper at noe skjer ikveld, men er klar for å bli skuffet siden JM mente at jeg mest sannsynlig skulle ende på overtid.

Skrevet

Har ikke noe imot om fullmånen sender litt fødestøv til meg ;)

Skrevet

10 dager på overtid her... Har ventet på denne fullmånen:) fortsatt ikke noe action her, men mister ikke håpet enda :P

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

10 dager på overtid her... Har ventet på denne fullmånen:) fortsatt ikke noe action her, men mister ikke håpet enda :P

Men skal du da ikke bli satt i gang imorgen??? Eller har deres sykehus like teite overtidsregler som sykehuset her?

Skrevet

Det har jeg håpa på lenge nå, at det skulle skje noe i forbindelse med fullmåne, men nå føler jeg d blir krise om det skjer noe. Lite søvn, magesmerter og kraftig diare siden søndag-jeg har nok med å overleve;-) men unner dere andre:-)

Skrevet

Men skal du da ikke bli satt i gang imorgen??? Eller har deres sykehus like teite overtidsregler som sykehuset her?

blir satt igang på fredag:) men skulle gjerne ønsket det setter i gang av seg selv :P
Skrevet

blir satt igang på fredag:) men skulle gjerne ønsket det setter i gang av seg selv :P

Huff føler med deg, fryktelig kjedelig å gå sånn og vente. Er 3 dager på overtid nå, men formen er så dårlig at jeg kommer til å bli depressiv hvis jeg må gå enda en uke før ungen kommer.. Krysser fingre og tær for at både du og jeg slipper å vente lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...