Gå til innhold

Innsett i går, menssmerter, blod, tanker.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde innsett i går, i dag kom menssmerter og litt blod på papiret etter toalett besøk. (Er i tillegg kjempe oppblåst og fått smerter i korsryggen)

Etter hva jeg har lest på nette, så er det for tidlig at egget allerede har festet seg.

Kanskje blodet kommer av en rift? Ikke ver jeg...

Er ikke mye optimist, siden livmorslimhinnen bare var 6mm :( Føler vi har "kastet" flere egg fordi sykehuset ikke ville ha kontroll før de tar opp egg.. Livredd vi må igjennom ny runde med sprøyter og uthening av egg. Blir hormontroll av sprøytene å legger på meg :( Var utrolig dårlig etter uttak sist gang, svimmlebyer, kvalm og oppkast.. (Ja, jeg vet vi har vært VELDIG heldig som har fått egg på frys, å at ikke alle er så heldig)....

Aner ikke hva jeg vil med dette innlegget heller, bare få ut litt frustasjon!

Nå må jeg prøve å tenke positive tanker, å se framover... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slimhinnene er veldig såre da... så du må jo ikke gi opp nå... fØr du i det hele tatt har begynt å ruge skikkelig :)

Må ikke tenke det værste med det første!

Alle mine 3 uttak /hormonbehandlinger har vært forskjellige, så er ikke sikkert et evt nytt uttak vil være "drepen" for deg....

Sender deg noen gode rugevibber :)

Skrevet

Var det ferskforsøk? Da kan man bli overstimulert og ha masse bivirkninger

Skrevet

Takk tante esel! Godt å høre uttakene har vært forskjellig:) Håper jeg slipper det, å at egget klorer seg fast i min 6mm tynne slimhinne!!

Dincene, det er fryseforsøk.. Så slipper heldigvis å bekymre meg for overstimulering:)

Nå har vi reist på hytten, så nå skal jeg slappe av:) OG tenke positive tanker..

God påske..

Skrevet

Ikke gi opp. Det kan godt gå din vei denne gang:-)

Egget skal jo ikke feste seg før etter noen dager, men på vårt vellykkede forsøk, hadde jeg hold/"smerter" på en bestemt plass i magen fra RD 1. Akkurat som om noe festet seg/gravde seg inn. Og det hadde jeg noen uker + andre symptomer som kom etter hvert.

Lykke til med ruginga:-)

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen. Har hatt 2 uttak og vært dritdårlig etter begge gangene. Murringene varte sist til tanta kom, og denne gangen håper vi hun ikke kommer....:o) Men tilstanden er den samme som sist, selv etter 1 uke....så, jeg skjønner deg godt. Reagerer også sterkt på hormonene....Om det er en trøst, så tror jeg ikke det er uvanlig. Så bare slapp av...happy thoughts!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...