Lykketroll13 Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Strek er strek, så smyger meg inn her og håper jeg blir værende til midten av mai. Etter mine beregninger blir terminen ca 3. desember. Er veldig spent på de neste dagene og forhåpentligvis ukene og månedene.
13q Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 GRATULERE!!!! alltid spennende disse ukene fremover, bare jeg syns de går farlig tregt...
*Villekulla* Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Samme her. Svak strek på tre tester. Da har vi termin omtrent på samme tid :-) Gratulerer!
HH80 Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Hvor svak er streken ?? Sitter med svake tester etter sa for 4 uker siden og er lettere forvirra
Lykketroll13 Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2013 Den var veldig svak, såg den ikke før det var gått nærmere 5 min. Litt sterkere i går. Er på besøk nå, men skal ta en ny mandag. Håper det ordner seg med testene dine. Har du håp om at den er positiv på ekte?
Sunnmøringen Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Testet også svaaaaakt positivt i dag. SA for 6 uker siden...men hvordan beregne termin da skal tro??
lilletulla12 Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Svak positiv test her i dag !! Første testen var negativ men viste positivt etter 4 timer, ble nygjerrig og tok en til, den viste positivt etter få sec. Engster meg en del på hva jeg skal gjøre videre nå, siden jeg går på angst medisiner, actavis, 20 mg. Redd de skader barnet. Har jo også røyket og tatt en del fester den siste mnd. Får bare krysse fingrene på at barnet er fint og klarer seg. Etter positivt test har jeg ikke tatt en eneste røyk, og holder meg slik fremover nå da! ;D
Sunnmøringen Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 Svak positiv test her i dag !! Første testen var negativ men viste positivt etter 4 timer, ble nygjerrig og tok en til, den viste positivt etter få sec. Engster meg en del på hva jeg skal gjøre videre nå, siden jeg går på angst medisiner, actavis, 20 mg. Redd de skader barnet. Har jo også røyket og tatt en del fester den siste mnd. Får bare krysse fingrene på at barnet er fint og klarer seg. Etter positivt test har jeg ikke tatt en eneste røyk, og holder meg slik fremover nå da! ;D Actavis?? Heter den det? Alltid lurt å samråde med lege. Selv står jeg på Cipralex, kjenner også på redsel for å skade barnet..
Sunnmøringen Skrevet 29. mars 2013 #9 Skrevet 29. mars 2013 Svak positiv test her i dag !! Første testen var negativ men viste positivt etter 4 timer, ble nygjerrig og tok en til, den viste positivt etter få sec. Engster meg en del på hva jeg skal gjøre videre nå, siden jeg går på angst medisiner, actavis, 20 mg. Redd de skader barnet. Har jo også røyket og tatt en del fester den siste mnd. Får bare krysse fingrene på at barnet er fint og klarer seg. Etter positivt test har jeg ikke tatt en eneste røyk, og holder meg slik fremover nå da! ;D Actavis?? Heter den det? Alltid lurt å samråde med lege. Selv står jeg på Cipralex, kjenner også på redsel for å skade barnet.. Det står nok et navn forann actavis
*Daim* Skrevet 29. mars 2013 #10 Skrevet 29. mars 2013 Jeg har tatt så mange testar nå, at nå e eg heilt sikker på at eg e gravid. Gikk kjapt detta. Fjerna h-spiralen 31.januar. Termin 1.desember 2013. Jente på 10 fra før av. Nå gjenstår d bare å sjå om me beholde eller miste. Har lest flere plasser, at man lettere kan abortere,dersom man blir kjapt gravid etter å ha brukt prevensjon. Noen som vett noe om d? Lykke t alle sammen ;-)
13q Skrevet 29. mars 2013 #11 Skrevet 29. mars 2013 Jeg har tatt så mange testar nå, at nå e eg heilt sikker på at eg e gravid. Gikk kjapt detta. Fjerna h-spiralen 31.januar. Termin 1.desember 2013. Jente på 10 fra før av. Nå gjenstår d bare å sjå om me beholde eller miste. Har lest flere plasser, at man lettere kan abortere,dersom man blir kjapt gravid etter å ha brukt prevensjon. Noen som vett noe om d? Lykke t alle sammen ;-) de to andre gangene jeg gikk gravid, så skjedde det etter bruk av prevansjon, og det klaffet på 1.forsøk begge ganger, og jeg beholdt dem var det noe info om det var en bestemt type prevansjon det gjaldt? lykke til
*Daim* Skrevet 30. mars 2013 #12 Skrevet 30. mars 2013 Nai, va meina eg bare generelt sett prevensjon ... Håpa eg får beholde, det hadde vært heilt fantastisk ;-) 19mai e den dagen, der eg e 12 uker evt. Så får me sjå ;-) takk for svar ;-)
*Villekulla* Skrevet 31. mars 2013 #13 Skrevet 31. mars 2013 Jeg testet svakt positivt på tre sånne strip-tester. Dro rett til apoteket og kjøpte en CB digitaltest da jeg ville være 100 % sikker. Da fikk jeg beskjed om at jeg var 1-2 uker gravid :-)
Tjo hei<3 Skrevet 31. mars 2013 #14 Skrevet 31. mars 2013 Gratulerer:)) jeg fikk posetiv test i går! Billig strimmel streken kom nesten før jeg puttet den i glasset:) digital i dag viste gravid 2-3 jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå