Gå til innhold

Når i påsken får barna deres påskeegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også ha nye somaliere. De gamle har så lite nytt å bidra med.

Ellers er egget fylt med trusler, mopper, zalo, bind, skitne sokker, tørrfisk, og masse masse godteri.

Mine får på skjærtorsdag. Har selv vokst opp med det.

Barna her får lete etter egget sitt lørdagsmorgen, jeg gjemmer et egg til hver og en pakke til hver (med litt aktiviteter vi kan finne på for å få dagen til å gå.)

De får ikke godteri andre dager eller flere egg nei.

Anonym poster: 6dfa02acc6adf1ff7548dbff0a319090

Her har ikke barnet kommet enda, men barnets far fikk egget sitt på lørdag ;)

Fylte et digert egg med et par ølbokser, peanøtter, sjokolade, skumbananer (favoritten hans) og mye annet godt - og "etterfyller" litt hver dag. Kjæresten er høy og tynn så han kan spise godis med god samvittighet også blir han såååå glad hver gang han åpner det :D Kjempegøy!!

Endret av MammantilNurket

Hehe ler enda..... Men her kommer ivertfall påskeharen inatt så d er påskeeggjakt imorgen :) lite egg som skal vare hele påska. Men med ny film og legopakke blir d litt å gjøre og. 4 år og 1 åring :)

Annonse

I år får toåringen påskeegget sitt på påskeaften, mannen også siden det er det han er vant til. Men når man skal på påsketur syns jeg egentlig det er mer logisk å gi påskeegget på begynnelsen av turen så de kan kose seg med egget sitt hele turen. Når påskeferien varer hele uka blir det litt ulogisk for meg at de skal få godisen helt på slutten.

Men mannen er ganske bestemt på påskeaften da, så kommer nok til å la han få vinne denne diskusjonen og heller gi barna en liten påskegave i begynnelsen at påsken (ville hatt litt aktivitetshefter, blad o.l. i påskeegget) og så et mindre egg med snop påskeaften. Blir jo mye godt i påsken uansett, så vil ikke øse på med MASSE godteri helt på slutten.

Anonym poster: 2393fa09bdd163af3a63735dedfe4055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...