Venterpåenspire Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Jeg er 5+1 i dag, men merker ingenting :/ er så redd for at noe er galt.. Med første merket jeg det med en gang, denne gangen ingenting. Vet at alle svangerskap er forskjellige, men jeg vil ha noen tegn.. Hva om ting ikke er som de skal.. Blir gaaaaal
moj29 Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 vet du, det trenger ikke bety noe;) Jeg har vært gravid to ganger tidligere, og begge gangene har jeg vært skikkelig kvalm og dårlig. Denne gangen finnes jeg ikke kvalm..har brekt meg to ganger siden jeg ble gravid. Har vært i to ul allerede, og der er en fin liten ert som vokser og trives;) Husk at noen ikke oppdager at de er gravid før de er langt på vei;) Gratulerer med liten spire i magen og nyt påskematen du;)
Mini2012+happysurprise2013 Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Nyt det! Jeg hadde ingen symptomer første gang, så det trenger ikke å være noe galt for det:)
1.gangsprøver Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Jeg er 5+1 i dag, og kjenner kun at livmoren strekker seg litt til tider.. vi får nyte at kvalmen holder seg borte, og satse på et flott svangerskap gratulerer!
nerdybirdy Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Fos meg kom kvalmen i uke 6. Følte meg litt uvel i uke 5, men tror kanskje det var mest psykisk Uke 6-8 var helt &/%/&$# Er bedre nå, men fremdeles spying om jeg kjenner dårlige lukter. Kan spy av min egen tisselukt (Beklager detaljer) Håper dere slipper unna de verste kvalmebyene
Fullrulle86 Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Har det som deg! Er liksom overbevist at det ikke er som det skal for jeg har ingen symptomer! Håper virkelig at jeg bare er hysterisk... Jeg har vært kvalm i begge mine tidligere svangerskap! Jaja, plutselig sitter jeg her å spyr jeg er 5 + 4 i dag!
prøver1gang Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Jeg har ikke hatt symptomer jeg heller er i uke 27 nå, og alt er normalt men jeg var også litt nervøs i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå