Gå til innhold

Dere som er 4-6 uker på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan symptomer har dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme bryst og så kjenner jeg det i livmora :)

Skrevet

Etter terminkalkulator skal jeg være 4+4 uker på vei. Men ble kvalm allerede for 1 uke siden. Jeg er kvalm, skikkelig vonde bryst, vondt i korsryggen og er konstant trett og sliten. Synes jeg har mye symptomer til å ikke være så langt på vei, så begynner å lure på om jeg har kommet lengre på vei. :)

Skrevet

jeg har det akkurat som deg.... er 5+2 idag, og er helt ferdig... klarer å henge med på jobben, men er som tygd og spytta ut når jeg kommer hjem. har også tenkt at jeg muligens er lengre enn jeg er.. men etter legesjekk idag mente legen at jeg ikke var lengre :) men han spøkte jo med at det kunne være to der inne siden jeg begynte jo med kvalmen for to uker siden, før jeg testa.. :) men det finner jeg ut om to uker, og krysses det som krysses kan for at det bare er ET lite bankende hjerte der inne ;) har to aktive sønner fra før :)

Skrevet

Godt å hør at det er flere som har det sånn:) jeg testet positivt 2 dager før forventet mens og jeg var skikkelig kvalm lenge før det. Så derfor tenker jeg at jeg kan være lengre på vei:)

Skrevet

Her sliter jeg med løs mage og er veldig oppblåst. Er ikke så kvalm, men er trøtt og sliten hele tiden. Også ømme bryst, eller egentlig bare det ene :) dette er ulikt fra de andre svangerskapene mine, men er bare 5+4 så d kan jo forandre seg. Tror også jeg kan være litt lengre på vei, legen min tror hvertfall det :)

Skrevet

Jeg testet positivt 7 dager før ikm, på kvelden :)

Skrevet

Jeg fryser lett i tillegg, litt uggen på ettermiddagen her. Kvalmen har ikke kommet enda. Kjenner i korsryggen her og nå og da, men mest nederst i magen/livmor

Skrevet

6+0. Kvaaaalm!!!!! Bryst som dreper meg snart og løs mage. *sukk* <3

Gjest isimagen
Skrevet

5+1 her. Ufattelig trøtt, og har humørsvingninger.

Ingen ømme bryster denne gangen, og kvalmen har heldigvis holdt seg unna så langt.

Skrevet (endret)

Jeg fryser lett i tillegg, litt uggen på ettermiddagen her. Kvalmen har ikke kommet enda. Kjenner i korsryggen her og nå og da, men mest nederst i magen/livmor

Vææææ? Er du kommet deg etter hit :D Har jeg ikke fått med meg! Gratulerer!!! :D Hvor langt er du?

Jeg er 7+0 i dag, så jeg er ikke mellom 4 og 6 lenger, men mine symptomer er TRØTT!!! Har vært litt kvalm, men ikke de siste dagene, brekker meg litt om jeg pusser tenner litt for langt bak f.eks... Litt ømme pupper, store pupper (til mannens fornøyelse ;) ) Og en smule hormonell med litt kort lunte...

Endret av Møøø
Skrevet

Har ikke godt opp for meg enda gitt men 2 positive tester, skal til legen etter påske kanskje det hjelper å få høre det av ho :) Tru jeg er i uke 6.Termin rundt 21-23 nov hvis alt går bra :)

Sku nesten hatt tidlig UL for å sett lille knøtte, lenge til ord. UL :)

Skrevet

Jeg skal på UL i uke 12, men det er også lenge til synes jeg... Men vi må jo bare lære oss å være tålmodige, lenge til november... ;)

God påske!

Skrevet

ca 4+3 her.

Litt uvel når jeg anstrenger meg og når jeg sitter på å bil. Må på do hele tiden og humøret er litt opp og ned. Puppene er begynt å bli ømme og større. Kjenner mensmurring innimellom (det kommer plutselig og da føles det som mensen kommer hvert øyeblikk). Har spottet hver dag siden fredag og er glad så lenge det ikke kommer mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...