Marsipanmor Skrevet 26. mars 2013 #1 Del Skrevet 26. mars 2013 Vi har en lang historie med vanskelig legging.. vi må være sammen med han, og det er jo greit. Jeg bruker 10 min på legging, mannen bruker MYE lenger tid.. Jeg er streng, lese 2 bøker, synge og sove.. ikke noe rom for tull og tøys og det vet han godt, derfor aksepterer han de rutinene jeg har.. mannen derimot blir tvinnet rundt lillefingeren.. lese mer? ja, ok.. pappa ligg her! ja, vel... Pappa, sitt der.. ja, ok.. pappa, spille? jaaa, men bare litt da.. Han klarer ikke si nei til noe, leser flere ganger, legger seg ned i senga med han.. spiller på telefonen, ipad.. og lar han bade alt for sent.. Når jeg snakker med han om det er han så enig så enig, men allikevel fortsetter han slik.. JEG BLIR GAL!!! Og jeg orker ikke være den som legger han hele tiden heller, vi har flere barn så de trenger meg de også.. Og hvis pappa har lagt noen dager og jeg skal legge så er det 10 min med intens HYL og SKRIK for han vil jo selvfølgelig ikke at jeg skal legge han.. jeg synes det er så ugreit.. Måtte bare lufte meg litt her.. er det flere som har det slik? Problemet er jo at det er guttungen det går ut over.. han trenger jo søvnen.. han er jo stuptrøtt.. ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144032436-blir-s%C3%A5-utrolig-frustrert-over-leggerutiner-og-mangel-p%C3%A5-samarbeid-fra-mannen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 3. april 2013 #2 Del Skrevet 3. april 2013 Høres ut som pappaen og guttungen har en skikkelig koselig kveldstund spør du meg =) Kan ikke pappaen bare legge guttungen litt tidligere da, slik at han får tid til å ligge i senga med han og gjøre alt han skal gjøre, uten at det går utover søvnen til guttungen ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144032436-blir-s%C3%A5-utrolig-frustrert-over-leggerutiner-og-mangel-p%C3%A5-samarbeid-fra-mannen/#findComment-145216027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå