Gå til innhold

blødninger! men hjerte/baby i live?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt 17:30i går trodde jeg at jeg hadde tisser på meg. Går på do og finner ut at jeg har gjennom blød! Helt friskt blod.. jeg er 11+4 måtte gå via legevakten og ble så videre henvist til sykehuset. Der tok de bådde gynekologisk undersøkelse og vaginal ultralyd. Blødbingene kommer fra en blod ansamling ved livmoren... men babyen sparka fra seg og hjertet slo så flott.. MEen blødningene stopper ikke... overlege sa at dette var litt rart men kunne ikke spesifik si hvorfor alt var slik.. men skulle ikke holde håpet oppe selv om alt sto bra med babyen i går kveld... dette kunne være en start på SA.... nå nærmer vi oss påske og får ikke ny ul før slutten av neste uke... føler jeg må kaste opp av alle tankene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket hun livmorhalsen da ? Hvis det hadde vært åpen eller forkortet hadde dette vært tegn på en SA, men synes hun burde sagt noe likevel.

Har dere døgnåpen gynekologisk avdeling i nærheten ? Ring dit å be om ultralyd og si at blødningene ikke stopper. Personlig synes jeg dem også er flinkere der :)

Skrevet

Min mor blødde en del når hun gikk med meg. I tillegg fant de ikke hjertelyd og mente da at jeg var død. Så prøv å slappe av og vit at det er mange som blør og samtidig bærer fram friske og fine babyer ;) Ser ikke vitsen med å ta sorgen på forskudd...

Skrevet

Jeg hadde d akkurat sånn med andremann.var i 13 uke.blødde gjennom buksa å alt. Var en blodansamling til meg å. Fikk høre d var en truende abort.blødde lenge. Fikk beskjed om å ta d me ro. Å jeg gikk en uke over termin:)

Skrevet

jeg har ligget helt i ro. men pga har mistet tidligere og vet hva kroppen skal igjennom er en på kjenning både psykisk og fysisk....

Men nå er det så vidt stoppet litt nå og da... venter på tlf samtale om ny ul.

Skrevet

Liten oppdate.. blør fortsatt!! Men ble tatt inn forgje gang....

Nå i natt starta det på igjen med sikkelig blødning! Bløde igjennom alt til og med seng! Men ny ul i morgen tidlig. Blør fortsatt... har fått beskjed om at alt har stått til bra med den lille.. er pr. I dag 12+3... søvnløs natt.... se om SA eller om bare blødning... frustrerende!!

Skrevet

Fostet/baby i live! Jeg er mega glad selv om blør litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...