Gå til innhold

Lei av useriøse/spydige svar, så spør dere her på "moden alder" forumet.

Gjest Lykkeliiten

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliiten

Jeg er 20 år, men virker som alle "ler" og ikke tar spm mitt seriøst, så da prøver jeg her.

Er 7+4 idag, gravid med første barn så har null erfaring om hva som er normalt og ikke.

Jeg har ikke hatt noen blødninger, og har veldig lite utflod. Men jeg kjenner der lukter "mensenlukt" fra skjeden og det har det gjort siden jeg ble gravid. Har ikke funnet noe særlig om dette på nettet så håper på et seriøst svar, og ikke spydige komentarer som jeg tidligere fikk som f.eks :

"er du seriøs? hahaha!" , "Sykkelskjeden da eller???" Det er liksom slike svar jeg får. Unødvendig spør du meg!

Vil bare ha et ordentlig svar.

Takk:)

Fortsetter under...

Hadde det samme jeg, var på tidlig ultralyd i uke 6 grunnet blødning, men var ikke noe farlig:) var bare at det festet seg godt, veldig normalt:) gikk over igjen etter første trimester:) om du har noen bekymringer så bare ring føden, så sjekker de deg nok sånn at du slipper og bekymre deg:) mange sånne tanker og frykter i begynnelsen av et svangerskap! Selv er jeg en uke på overtid med førstemann her:P lykke til:)

Du bør også huske på at luktesansene dine kan forandre seg under graviditeten. Jeg reagerte voldsomt på andres ånde, og på både min egen og andres kroppslukt. Hos meg endret dette seg allerede første uka etter befruktning, men det skjønte jeg først i ettertid. Jeg gikk i 6 uker og lurte på hvorfor plutselig alt og alle luktet så vondt. Det kan derfor hende at du blir lurt av din egen luktesans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...