Gå til innhold

Baby 8 mnd og biter i puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen som har råd om hva jeg kan gjøre for å få henne til å slutte. Hun holder på å få sin første tann og når hun er mett biter hun tak og river med hode akkurat som om hun var en hund m tyggeleke. Vil jo amme en stund til. Så alle tips blir satt pris på.

Skrevet

Har ingen tips desverre. Men ville bare si at Helsesøster sa at hvis det skjer må man ta tak i det med en gang.

Lillegutt på snart 6 mnd har 2 tenner nede, og de to oppe har akkurat kommer gjennom tannkjøttet. Men han biter heldigvis ikke.

Men kjenner at de gnisser. Var diggere da de var tannløse :)

Skrevet

Jenta mi begynte å bite skikkelig og ofte. Og hun var også som din. Så ut som en hund som rista en leke. :P

Jeg sa høyt nei, ikke bit. Det gjør vondt. Andre ganger sa jeg bare nei høyt. Hun skvatt noen ganger, men ga seg med det etter en stund. Hun har nå 5 tenner og har bare bitet et par ganger på flere mnd.

Skrevet

Skal prøve d jeg og. I dag har hun ikke prøvd seg men har vært litt tilbakeholden m å gi pupp. Endte med at jeg måtte amme på togstasjonen men hun bet hvertfall ikke. Var super fokusert i å få melk og så var hun ferdig. Så må bare passe mg for å gi pupp når hun ikke er sulten nok.

Gjest FinogFjong
Skrevet

-legg brystet over nesen, så baby'n må slippe brystet for å trekke pusten ;) hjelper som rakkern :)

Gjest AnneS
Skrevet

Her hjalp det å presse babyen imot brystet (ikke riv det ifra!) Da må babyen slippe taket for kunne puste. Fungerte bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...