Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt hormonspiral? Skal ta den ut og lurer på hvor lang tid det kan ta å bli gravid/ få menstruasjon tilbake...erfaring noen?

Anonym poster: f677a7a34da9d9ce2b1c3af3ce61182d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mensen etter 1mnd og ble gravid 9 uker etter den var ute

Skrevet

jeg fikk mensen etter 1mnd og ble gravid 9 uker etter den var ute

Da gikk det jo ganske fort :) Var d vondt å ta den ut?

Skrevet

Det gjorde det :) Nei ikke spesielt vondt,men var vemmelig og du kjenner et røk,men jeg kan ikke si jeg synes det var vondt nei :)

Skrevet

Det gjorde det :) Nei ikke spesielt vondt,men var vemmelig og du kjenner et røk,men jeg kan ikke si jeg synes det var vondt nei :)

Takk for svar :)

Skrevet

Ta to ibux før du skal ta den ut!!

Min hadde krøpet opp så det var ikke behagelig!!

Skrevet

Ta to ibux før du skal ta den ut!!

Min hadde krøpet opp så det var ikke behagelig!!

Ok :) Man vet jo aldri...så det var jo kanskje ikke så dumt :)

Skrevet

Min gjorde ikke vondt å ta ut. Gjorde det hos gynekolog. Fikk mensen etter tre dager. Lykke til:)

Gjest flykræsj
Skrevet

Fikk mensen dagen etter. Men det var ganske vondt å ta ut, fordi den hadde grodd seg litt fast... Dette var iflg gyn uvanlig. Vanligvis er det visstnok ikke vondt, bare litt ubehagelig.

Fjernet den i november, og har ikke blitt gravid enda, men det tror jeg er tilfeldig. Mange blir gravid rett etterpå. Så vidt jeg har skjønt virker hormonene i spiral kun lokalt, ikke som p-sprøyte hvor hele kroppen påvirkes.

Skrevet

Fjernet hormonspiral i mai, fikk mensen 3dager senere. Ble gravid i september, men det endte i en tidlig SA.

Gjorde ikke vondt å ta den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...