mammag22 Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Er i dag 12+0 og måtte en tur på sykehuset. Som noen av dere sikkert veit har jeg i løpet av de siste fem ukene hatt småblødninger som har vist seg å være helt normalt, og alt har sett kjempe bra ut. Da blødningen tok seg opp reiste jeg på sykehuset i dag, som ikke viste ett bankende hjerte. Sjokket har lagt seg nå, men helt ufattelig trist. Har fått en tablett og skal inn igjen for å fullføre på onsdag Lykke til her, så håper jeg at jeg dilter innpå her igjen om noen mnd
kaksy Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Hei, jeg tilhører ikke 1 semester, men opplevde det samme som deg for to måneder siden. Vet hvor tungt det er. Masse klemmer og håper vi begge blir gravide igjen snart.
Dumbo_3 Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Uff, så utrolig trist! Masse lykke til videre..
Glajenta ♥ Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Sender deg en stor, varm klem. ♥ Ta vare på deg selv!
mammag22 Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2013 Tusen takk dere <3 visste ikke at en SA er så tøft, virkelig noe jeg ikke unner min verste fiende.
Somewhere over the rainbow... Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Sender deg en stor klem. Jeg var i går å fikk avsluttet min graviditet som endte med en MA. Jeg skulle vært 10 uker i går. Det verste sjokket er heldigvis over. Sitter igjen med sorgen over det som aldri skulle få bli og etterrier etter aborten. Om du føler for å prate kan du skrive til meg. Jeg er her og vet hvordan du har det nå.
moj29 Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Huff så trist! Føler med deg, og har vært i samme situasjon selv... Sender en "krysserfingreforen2014baby" klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå