Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt gelemage.. altså virker som om magen har punktert, mistet litt luft liksom.. den henger mer og er liksom ikke så stram... og jeg har vondt.. ikke kynnere, men vondt på sidene og toppen av magen.. vondt når jeg rører meg, kjennes ut som om jeg har hold (sånn man får når man løper).... er 24 +2....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144032193-vondt-og-rart-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si.

Det er nok vanlig at "konsistensen" på magen varierer litt fra dag til dag, men jeg tror ikke det skal være vondt.

Du ville nok også merket det om vannet gikk..?

Uansett så er det alltid lurt å ringe føden eller lege om du er usikker.

Vanskelig å si.

Det er nok vanlig at "konsistensen" på magen varierer litt fra dag til dag, men jeg tror ikke det skal være vondt.

Enig i det du skriver om at magens form forandrer seg dag for dag. Det avhenger av hvordan babyen ligger og beveger seg, så trenger ikke å bety noe.

Når det gjelder å merke om vannet går, så er det like vanlig at vannet ikke går når man er i fødsel. Men man kjenner jo rier ganske godt som regel.

Ring føden og hør for sikkerhets skyld du :)

Lykke til! :)

Vanskelig å si.

Enig i det du skriver om at magens form forandrer seg dag for dag. Det avhenger av hvordan babyen ligger og beveger seg, så trenger ikke å bety noe.

Når det gjelder å merke om vannet går, så er det like vanlig at vannet ikke går når man er i fødsel. Men man kjenner jo rier ganske godt som regel.

Jeg mente at hvis at vannet hadde hadde gått, sånn at magen forandrer form (altså ble tom på en måte), så ville hun merket det :)

Annonse

Vanskelig å si.

Jeg mente at hvis at vannet hadde hadde gått, sånn at magen forandrer form (altså ble tom på en måte), så ville hun merket det :)

Beklager ;)

Er mitt i jeksel-prossessen på 1,5 åringen, så det har blitt litt lite søvn i det siste :P;)

Jeg ringte føden og de ba meg komme inn for å sjekke blodtrykk og urin. Begge var fine så de sendte meg hjem... sjekket ikke babyen, eller magen... men masse bevegelse i dag. Merker også kynnere og at det stikker i ryggen.. blir godt med påskefri etter jobb i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...