Evigoptimisten Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Legen sæ at den ville komme om kort tid, maks 10 dager... Nå har jeg ventet i snart 3 uker. Er jo bare klar for å begynne på nytt forsøk! Noen som har opplevd det samme? Gikk på progynova under forsøket.
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Var det frys altså..? Merkelig. Jeg fikk blødning bare noen dager etter jeg sluttet med medisiner jeg! Har du tatt gravidtest....?
Snartsvanger? Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Hei,ikke for å ta fra deg alt mot,men etter avbrutt IVF måtte jeg vente på mens i 65 dager...hold på å bli gal! Håper det går raskere med deg, jeg ble nesten litt nervøs.. Lykke til ;o)
Evigoptimisten Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2013 Ikke tatt noe test, for det er vel fysisk umulig å bli gravid, da progynova forhindrer el...? Uff, 65 dager...det var lenge! La oss inderlig håpe at det ikke tar så lang tid. Vi venter jo ellers nok i dette greiene her
Tante_Esel Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 hvor lang syklus har du til vanlig da? jeg har stort se4tt 5 ukerssyklus, så måtte vente 3 uker før tanta kom etter medisinslutt... Kanskje du skulle bestilt deg en time hos akupuntør og fått noen nåler og "restarta" systemet
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Ikke tatt noe test, for det er vel fysisk umulig å bli gravid, da progynova forhindrer el...? Uff, 65 dager...det var lenge! La oss inderlig håpe at det ikke tar så lang tid. Vi venter jo ellers nok i dette greiene her Ingenting er umulig sies det Neida, det er vel bare det første som slår meg her inne når folk lengter etter mens...
Evigoptimisten Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2013 Tanken slo faktisk meg selv idag Masse mensmurringer den siste uken, men stoppet, og ømme pupper... Er jo seriøst overbevist om at det ikke lar seg gjøre pga medisinene.
Tante_Esel Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Tanken slo faktisk meg selv idag Masse mensmurringer den siste uken, men stoppet, og ømme pupper... Er jo seriøst overbevist om at det ikke lar seg gjøre pga medisinene. rarere ting har skjedd før... det sies at man ikke kan bli gravid når man sprayer og... men jaggu har kjeg sett mange sprayere som ups.... der var jeg visst gravid lykke til!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 27. mars 2013 #9 Skrevet 27. mars 2013 Vi aner jo ikke hva som foregår inni disse hormonbomber av kropper vi har, så
Evigoptimisten Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2013 Måtte ta en test idag, og ble som forventet negativ... Så da er det bare å håpe at tanta kommer snart!!! Så unødvendig denne lange ventingen når man bare vil starte på nytt forsøk.
Tante_Esel Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 Måtte ta en test idag, og ble som forventet negativ... Så da er det bare å håpe at tanta kommer snart!!! Så unødvendig denne lange ventingen når man bare vil starte på nytt forsøk. anbefaler deg fortsatt å ta kontakt med en akupunktør.. så du får hjelp til å sette igang mensen igjen
Evigoptimisten Skrevet 1. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2013 Den har enda ikke kommet, 4 uker nå!!!! Jeg går til akupunktur en gang per uke, og skal heldigvis i morgen. Håper det gjør siden
Erle85 Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Hvis ikke det gjør susen, kan du kanskje ringe klinikken å høre hva de sier? Krysser fingrene for at mensen snart kommer! Eller at du får en positiv test
Evigoptimisten Skrevet 1. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2013 Ja, ringer klinikken i morgen. Ikke rart kroppen er satt ut etter alle disse hormonene man putter i seg.
Tante_Esel Skrevet 3. april 2013 #15 Skrevet 3. april 2013 Ja, ringer klinikken i morgen. Ikke rart kroppen er satt ut etter alle disse hormonene man putter i seg. skjønner godt at du er utålmodig... husker jeg venta 7 uker på tr rett før aller første forsøk... men ville ikke ødelegge med å ta tabletter for å sette igang blødning.... er liksom litt redd at alt man dytter i kroppen gjør noe med forsøkene jeg da.... men nå har jeg jo vært uten hormoner i 10 måneder!! endelig føles kroppen normal igjen
Evigoptimisten Skrevet 3. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 3. april 2013 Akupunktør i går, tanta på plass i dag Føltes som en positiv test, hehe. Deilig å være i gang! Gleder meg til den dagen min kropp også er hormonfri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå