Gå til innhold

Babycal på colorline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil babycalen virke inne på colorline båten? Er ikke snakk om å gå langt unna, evt bare nabolugaren.

Anonym poster: 137f8bfe9e0b54ce3dded8e37089635e

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på det.

Anonym poster: 9685776f3076c32b2363817300423d74

Skrevet

Foreldrene til Madeleine skulle heller ikke så langt, "skulle bare spise litt".

Anonym poster: c9d12ccb0197d75399c934962b05c067

Skrevet

Det er jeg usikker på. Det er vel muligens brannmur mellom alle lugarene?

Ville uansett utført en test om den fungerte før jeg la barnet på rommet alene.

Ville også satt callen på veldig sensitiv slik at alle lyder blir registrert. Veldig liten risiko da, men med tanke på Madeleine-saken ville jeg ikke tatt noen som helst sjanser :-)

Skrevet

Hadde aldri gått fra ungen på en lugar på en båt... Babycall hadde jeg hvertfall ikke stolt på.Nabolugaren vegg i vegg er vel ok men da hadde jeg hatt døra oppe (til den lugaren hvor dere var).

Anonym poster: d7376a22d0503f026c65a1591bed2d75

Skrevet

Føler det er mer risiko å ha døren åpen om jeg er på nabolugaren... tenker det er tryggere med tanke på kidnapping osv å ha døren lukket. Men tenk omlåsen skulle gå i vranglås! Og babyen er ale stengt inn. Mannen og jeg må splitte oss på to lugarer, jeg blir alene med minsten. Blir bare aktuelt med babycal om lugarene er veldig nærme hverandre, prøver å få til det men de kunne ikke love noe.

Og med tanke på brann osv så kommer jeg ikke til å være langt unna.

Var det med tanke på brannmur el som gjorde at jeg var usikker på om babycalen virker, det er jo pfte dårlig mobildekning på båt også.

Merker jeg er litt skeptisk, mulig jeg tar med en bok og så blir det tidlig kveld på meg også

Annonse

Skrevet

Jeg ville tatt en test, og hatt lugardøren på mannens lugar åpen, mens døren var lukket hos babyen evt. da hører du om det kommer housekeeping etc.

Madeleinesaken er vel litt anderledes, all den tid de hadde åpne vinduer og rommet var på bakkeplan.

Anonym poster: f0190b746faf581ffcfc067a731ae255

Skrevet

jeg hadde aldri gått fra babyen på en lugar uansett. men alle er forskjelling, og ikke noe galt i det :) god tur :)

Skrevet

Man får lugarer med dør i mellom, altså to lugarer som henger sammen. Beregnet på familier. Da kan barnet sove i den ene og dere oppholde dere i den andre :)

Skrevet

Man får lugarer med dør i mellom, altså to lugarer som henger sammen. Beregnet på familier. Da kan barnet sove i den ene og dere oppholde dere i den andre :)

Ja vet det, men var ikke flere sånne igjen.

Skrevet

Legg ungen i vogn hvis den er så liten. I dag hadde jeg ikke tatt sjansen på noe slikt, pga alle gærningen som finnes.

Gjorde da de to eldste var små, men nå? Nope... drar med minsten overalt og ikke et sekund uten av øyesyn. Kall meg gjerne sprø, men nå er det slik :)

Skrevet

Ja vet det, men var ikke flere sånne igjen.

Kan ikke baby sove i vognen da?

Skrevet

Legg ungen i vogn hvis den er så liten. I dag hadde jeg ikke tatt sjansen på noe slikt, pga alle gærningen som finnes.

Gjorde da de to eldste var små, men nå? Nope... drar med minsten overalt og ikke et sekund uten av øyesyn. Kall meg gjerne sprø, men nå er det slik :)

Hun er 1, 5år og veldig var på lyder og lys når hun sover. Men ellers var det et godt forslag

Annonse

Skrevet

Vet ikke på colorline. Men da vi var på cruice virket babycallen til nabolugaren.

Men det bel lite brukt da vi hadde en liten på hver lugar. Så jeg og min venninne møttes heller i gangen ved en sitte gruppe som sto slik til at vi kunne se begge dørene.

Anonym poster: 4a706d9906105c603c090c0b5b575f79

Skrevet

Der da ingen som kidnapper unger på danskebåten. Da hadde jeg vært mer redd for at hun skulle kommet seg ut og detti over dekk.

Anonym poster: ff2d0909d1edddffb212f030cd0d0a12

Skrevet

Tenkte at dere skulle ha deres dør åpen da og ikke døra inn til barnet ;) Men jeg hadde faktisk heller tatt med noen gode bøker til mannen og meg, også kunne vi byttet på å ligge der inne sammen med henne. Men jeg har både vannskrekk og litt klaustrofobi så sikkert derfor jeg syns det høres kjempeskummelt ut å ha et barn sovende alene på lugar. Om barnet sov inne på ei hytte så kunne jo godt mannen min og jeg ha sittet utenfor hytta liksom... Er vel en vanesak.

Anonym poster: d7376a22d0503f026c65a1591bed2d75

• 1 måned senere...
Skrevet

Vil babycalen virke inne på colorline båten? Er ikke snakk om å gå langt unna, evt bare nabolugaren.

Burde faen ikke hatt barn du!!

Anonym poster: 422889faceaf722d96e34d60e8309bd3

Skrevet

Burde faen ikke hatt barn du!!

Anonym poster: 422889faceaf722d96e34d60e8309bd3

Hu?

Anonym poster: adf38545a271a0d9e3ad29517f3fa525

Skrevet

Ville i såfall hatt babycall med videokamera... Og døren åpen til lugaren dere er på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...