Gå til innhold

Hvilken brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avent eller medela?

Har måttet være avhengig av pumpe ved alle mine barn, pga komplikasjoner, og regner med at jeg må ha det nå også.

Har før hatt avent, men synes ikke den var så god. vond utpumping, og det stimulerte ikke like godt, men det kan også være at det naturlig ble mindre melk, siden pumping alene ikke stimulerer like bra som amming. Så jeg har mista melka rimelig fort alle gangene. Siden barna ikke har vært istand til å suge, så har jeg pumpa og gitt på flaske.

Noensom har erfaringer med medela sin elektriske pumpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har medela swing fra førstemann og for meg var den gull. Jeg hadde så mye melk sist at jeg aldri hadde overlevd uten. Jeg synes den er veldig bra, ikke altfor dyr og relativt lett å få tak i reservedeler.

Det finnes nok andre med motsatte erfaringer av meg, det vil d alltid være siden vi er forskjellige:-)

Skrevet

Helt enig medela swing er super. Avent manuel er noe dritt

Skrevet

Jeg ar avvent elektronsk pumpe, var veldig fornøyd med den i hvertfall

Skrevet

Anbefalerer medela swing, hatt avent manuell. Medela er på tilbud hos vitusapotek ut mars

Skrevet

Jeg lurer på om manuell eller elektrisk er best, noen formening om det? Har ikke kjøpt enda, vet ikke om jeg trenger, foreløbig går det greit med amming, og melkesprengen har jeg løst var å tømme litt manuelt også, men kan jo hende behovet kommer etterhvert.

Hvordan best løse melkespreng egentlig, om man pumper risikerer man vel også at produksjonen bare øker enda mer, eller?

Skrevet

Jeg anbefaler elektrisk pumpe (medela) synes det er enklere. Jeg får så mye melk at jeg må ha pumpe for å ta bort litt av melkesprenget i begynnelsen. Mine barn har kun hatt behov fra en bryst pr måltid. Så da har jeg ofte pumpet det andre og fyrst ned melk. Da har jeg alltid litt melk liggende til vi har trengt barnevakt.

Skrevet

Hvor kjøper man medela? Synes bare jeg har sett avent sin?!

Skrevet

Hvor kjøper man medela? Synes bare jeg har sett avent sin?!

På tilbud hos Vitusapotek ut måneden .-)

Skrevet (endret)

Har fått med meg at de fleste lovpriser Medela Swing :-) Selv arvet jeg Avent manuell pumpe av søstra mi og var storfornøyd med den. Prøvde Avent elektrisk pumpe men den klarte ikke å få i gang melkerefleksen hos meg. Nå pumpa jeg lite og amma veldig mye da.

Endret av Madolyn&Muffin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...