ebeline Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Har gått på minipillen nå siden november å jeg blør og blør og blør nå har eg bløff sammen hengende i 3 uker så stopper det endelige opp å så ikke ei uke etterpå blør jeg igjen... Skal jeg prøve og holde ut litt til?
samu Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 hvorfor går du på minipille istedenfor vanlig ppille?
Lisse_01 Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 hvorfor går du på minipille istedenfor vanlig ppille? Skal ikke gå på vanlige p-piller når man ammer?
Lisse_01 Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Har gått på minipillen nå siden november å jeg blør og blør og blør nå har eg bløff sammen hengende i 3 uker så stopper det endelige opp å så ikke ei uke etterpå blør jeg igjen... Skal jeg prøve og holde ut litt til? Stakkars. Jeg hadde blitt gal. Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med legen. Kanskje noe annet er bedre for deg. Har gått på minipillen i 2 mnd, og har blødd i 2 dager bare.
ebeline Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2013 Off heldien. Jeg bør gå på p-piller pga pcosen men må derfor ha minipillen nå pga ammingen ja. Men å blø dag ut å dag inn orker jeg ikke lenger så i går fikk maen besje om å bruke kondom for vi har ikke så ofte sex at det egentlige er vitsen med minipillene... Jeg tenkeboksen ta hormonspiralen men er så redd for vektopgang jeg er 71 kilo nå å er 161 cm høy så er ikke såååå overvektig er bare veldi vanskelige å gå ned i vekt igjen etter fødselen så må stå ekstra hatt på med kosthold og trening :-/ Of er så så lei av mensen å smertene
Lisse_01 Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Mensen er helt forferdelig. Hadde sluttet eller funnet noe annet var jeg deg. Du kan ikke ha det slik. Stakkar
ebeline Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2013 Ja nå i dag har jeg sluttet :-/ gidder ikke å blø i ti å uti går jo med mens smerter også så jeg blir jo mega gretten på toppen av alt.. Off nei så får vi se da hvordan det går
ebeline Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2013 Beklager stavefeilene "stavekontrollen" på tlfen er på så er ikke alltid jeg ser igjennom hva jeg har skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå