håperpånr2snart.... <3 Skrevet 24. mars 2013 #1 Del Skrevet 24. mars 2013 Etter å ha vært prøvere i 4 år på juni i fjor fikk jeg påvist pco, å mannen min nesten 50% nedsatt kvalitet på svømmerene sine.. Deretter ble jeg satt på dobbel pergotime i håp om at ting skulle fikse seg selv.. Men så enkelt skulle det ikke bli.. Ble spådd graviditet januar/februar, men nei... Ble ikke bedre... På februar kjente samboern min plutselig at den ene testikkelen var blitt hard/øm, så fikk time til legen og videre henvisning til st.olavs. Der ble det bekreftet testikkelkreft og fort som f*** operert. Heldigvis ingen spredning! Men på den lyse siden da... Vi ble sendt på sædbanken for å fryse inn svømmere, å da kunne de fortelle at sædkvaliteten var 25 prosent bedre... Så da spør jeg dere spådamer, er det noen i det hele tatt som ser graviditet på meg? Smådesperat... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031990-frustrert-ganske-langt-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 25. mars 2013 #2 Del Skrevet 25. mars 2013 Etter å ha vært prøvere i 4 år på juni i fjor fikk jeg påvist pco, å mannen min nesten 50% nedsatt kvalitet på svømmerene sine.. Deretter ble jeg satt på dobbel pergotime i håp om at ting skulle fikse seg selv.. Men så enkelt skulle det ikke bli.. Ble spådd graviditet januar/februar, men nei... Ble ikke bedre... På februar kjente samboern min plutselig at den ene testikkelen var blitt hard/øm, så fikk time til legen og videre henvisning til st.olavs. Der ble det bekreftet testikkelkreft og fort som f*** operert. Heldigvis ingen spredning! Men på den lyse siden da... Vi ble sendt på sædbanken for å fryse inn svømmere, å da kunne de fortelle at sædkvaliteten var 25 prosent bedre... Så da spør jeg dere spådamer, er det noen i det hele tatt som ser graviditet på meg? Smådesperat... får et stor jaaaaa på at du blir gravid i 2013 jeg!! kanskje det blir med icsi da... Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031990-frustrert-ganske-langt-innlegg/#findComment-145188422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå