Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er sterkt plaget av Hemoroider, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare en fødsel..... Jeg er 3 gangs fødende og har født vanlig de to andre gangene. Jeg har vært plaget etter fødsel med hemoroider, men ikke slik som nå! I dag har jeg vært på sykehuset hvor jeg fikk lokalbedøvelse og de presset dem inn igjen i håp om de skal trekke seg litt tilbake! Jeg har sååå vont, og det presser veldig på baken, så er redd de kommer ut ved neste dobesøk....:-(

Jeg er forresten 36 uker!

Håper noen har erfaringer fra dette og kan svare, jeg er fortvilet!

Endret av neba

Fortsetter under...

Hva sa de på sykehuset når du var der i dag da? Trur nok bare at en gynekolog på fødesykehuset ditt kan gi deg et riktig svar på det, etter å ha undersøkt deg. Mulig med hastehenvisning til gyn avd fra fastlegen din?

Vil uansett si at en så omfattende operasjon som keisersnitt medfører særdeles mye mer plager og begrensninger enn en liten plastikk nedentil for å fjerne hemoroidene etter at du har født og er ferdig med barseltid og amming.

Endret av Madolyn&Muffin

Etter som jeg har skjønt så skal det endel til for å få innvilget ks.. Har du forsøkt diverse hemoridekremer osv? Høres ikke godt ut det der.. Har hatt små hemorider som har teukket seg tilbake av seg selv og kan bare forestille meg hvor vonde dine må være :-(

Jeg får mest sannsynlig ks denne gangen. Dette pga babyen har vekstavvik pgamorkakesvikt og kommer som prematur. En fødsel vil da bli ganske tøft for en så liten kropp. Fikk også komplikasjoner på slutten sist og baby måtte tas med sugekopp og ble liggende en natt på intensiv med vann i lunger... Ble født på overtid.

Ga klar beskjed om at jeg ville være veldig redd under fødsel dersom jeg måtte føde denne lille babyen vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...