Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe bra danseskole for å anbefale til min 3 årig, hun liker å danse og musikk veldig mye, tenkte å melde henne på en kurs i sommer for å se hennes intresse utvikler seg eller ikke.

Skrevet

Min begynte på ballett rett før hun ble 3.5år. Hun hadde mast i et halvår om å få danse ballett siden kusina hennes gjør det.

Hun begynte på ballett som lærer de grunnleggende stegene (heter det steg?) men de leser også et eventyr i ballettimen og så leker de det etterpå (f.eks rødhette og ulven, Hans og Grete o.l.) Så det er jo ikke "ren" ballett. De begynner ikke med ren ballett før de har fyllt 5år på den danseskolen jenta mi går på.

Hvis du vil ha spesifikke danseskoler anbefalt må vi nesten vite hvor du bor :)

Skrevet (endret)

Jeg bor i Oslo, bydel bjerke. Hvor mye koster det ballet skole? Og hvor ofte har de time der. Hvilken andre type dans kan hun velge mellom? Hva anbefaler du etter din erfaring?

Endret av sweety72
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg bor i Oslo, bydel bjerke. Hvor mye koster det ballet skole? Og hvor ofte har de time der. Hvilken andre type dans kan hun velge mellom? Hva anbefaler du etter din erfaring?

Undersøk med Dansehuset, de har blant annet kurs på Kalbakken, hvilket er i nærheten av deg.
Skrevet

Takk. Men jeg må sannsynligvis vente til sommeren, sidene kursene hadde allerede begynt. Jeg likte Bråder daseskole og men de er midt i sentrum og det blir problem med parkeringen, siden vi skal kjøre henne ditt. Danshuset p kalbakken høres bra ut. Få se hvilken tilbud de har i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...