Gå til innhold

Da har jeg ingen baby i magen lengre:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa kom 1 uke før termin:0) fødte i vann, og det var en veldig god opplevelse. Det varme vannet lindret på smertene og kroppen var vektløs:0) fikk jenta rett opp på brystet til navlestrengen var klippet over, så ble far den som fikk holde henne ordentlig oppå sitt bare bryst først, til jeg var kommet meg over i seng! Så det var veldig fint for far også. Etterpå kom hun selvfølgelig til meg og koste lenge lenge. Nyter nå babyen på 4 dager. <3 Lykke til alle sammen :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med en liten jente!! :) Høres koselig ut!

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Skrevet

Gratulerer masse :-)

Skrevet (endret)

Gratulerer så masse :)

Endret av Bentix
Skrevet

Gratulerer! Jeg har lurt på en ting angående vannfødsel. Blir ikke vannet fort kaldt? Det er vel begrenset hvor lenge man kan være i vann?

Skrevet

Takk folkens:0) jeg trodde ikke jeg kunne ha så varmt vann, men jordmora fylte i med veldig varmt vann, og etterfylte ved behov. Jeg lå i badekaret veldig kort tid da åpningen fra 5cm til hun var ute gikk på 25 min. Lå totalt kanskje en time i vannet. Godt og varmt hele tiden. Eneste er at jordmor må passe på forsterlyden underveis, ellers tror jeg du kan ligge så og si ubegrenset.

Skrevet

Er du førstegangsfødende??

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille frøkna :)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer så mye. :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen! :)

Skrevet

må man ut av av vannet og så oppigjen eller var du i vannet hele tiden? synest du på noen måte det var ubehagelig/ekkelt å være i vannet? har såå lyst å prøve det selv nå med nr to.

Skrevet

Jeg er/ var 3. gangs fødedende. Har ikke født i vann tidligere. Kunne være i vannet hele tiden. Da babyen var ute tappet de vannet i karet ( et gigantisk hurricane badekar) og så kom morkaken ut. Var mye mindre "gris" enn jeg hadde trodd. Frøys aldri eller følte ubehag av at vannet forsvant. Så dusjet/skylte jeg av meg og gikk over i seng, hvor prinsessa ble lagt på brystet mitt umiddelbart. Helt nydelig opplevelse. Ikke vanskelig å gå utav karet heller.. Vil absolutt føde i vann igjen dersom vi skulle finne på å få enda en:0)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Kos dere:) Og riktig god påske:)

Skrevet

Tusen takk! Gooood påske:0)

Skrevet

Fin og se at du hadde en god opplevelse med vannfødsel:) har tenkt litt på det selv. Gratulerer så mye med den lille :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...