Gå til innhold

Hadde termin 18 mars, fortsatt ingen baby!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja den gjør det:) hadde håpet den kom av seg selv, at jeg slipper og bli satt i gang, men det ser dårlig ut:P

Ja får håpe det :). som ho under sier bør de vel sette deg i gang før påsken for du går jo for lenge hvis du går helt til 2-3 April da blir det jo 14-15 dager og det skal kun va 10-12 dager på overtid

Jeg ble satt i gang langfredag i fjor, da var jeg 11 dager over termin. Det hadde ikke noe å si om det var påske eller ei. Veldig greit å føde på fredag og komme hjem til ferdiglaget lammelårsmiddag på søndag :) Lykke til :)

Annonse

Tror ikke påsken har så mye å si egentlig. De setter i gang så få fødsler som mulig har jeg inntrykk av og de gjør det ikke med mindre de MÅ. Det er best for mor og barn om fødsel kommer i gang av seg selv :) Og sannslynligheten for å føde stiger jo for HVER dag som går. Du skal vel på overtidskontroll over helgen (hvis det ikke blir baby før) så det blir jo spennende å høre hva de sier :) Lykke til!

jeg ble ikke satt i gang før 16 dager på overtid..! babyen kommer nokk snart, best å ikke bli satt i gang, er en stor påkjenning. bruk dagene på å hvile ut, blir jo noen søvnløse netter fremover om ikke så alt for lenge.. ;) lykke til!

Annonse

Ingen action her heller.... jeg får heldigvis kontroll på søndag, trodde jeg måtte vente til tirsdag jeg og. 4 dager over nå jeg og....

Litt misunnelig på deg som får kontroll på søndag, da føler man i hvert fall at noe skjer og har noe å se frem til. Sover så dårlig nå så dagene blir ekstra lange. Lillegutt; vær så snill og kom... NÅ!!

Ingen action her heller.... jeg får heldigvis kontroll på søndag, trodde jeg måtte vente til tirsdag jeg og. 4 dager over nå jeg og....

Litt misunnelig på deg som får kontroll på søndag, da føler man i hvert fall at noe skjer og har noe å se frem til. Sover så dårlig nå så dagene blir ekstra lange. Lillegutt; vær så snill og kom... NÅ!!

Jeg var ganske fornøyd med å få kontroll på søndag selv også, siden jeg var så forberedt på tirsdag... uansett så synes jeg han kan komme før den tid... tror vi er belemret med to seige gutter uten retningssans... ;-) jeg mener, når hodet er festet så er det bare en vei ut og det er ikke sååååå vanskelig å finne den ;-)

Jeg var ganske fornøyd med å få kontroll på søndag selv også, siden jeg var så forberedt på tirsdag... uansett så synes jeg han kan komme før den tid... tror vi er belemret med to seige gutter uten retningssans... ;-) jeg mener, når hodet er festet så er det bare en vei ut og det er ikke sååååå vanskelig å finne den ;-)

Skulle ikke tro det nei, men min forsøker å sparke seg ut via ribbeina mine... Tror han er lik faren sin som alltid er sent ute ;)

Uff, det er jo så utrolig antiklimaks å endelig nå termindato og så skjer absolutt ingenting!!! Jeg husker forrige gang at jeg gråt mye de tolv dagene over termin før noe skjedde, var helt desperat etter å få ut ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...