Gå til innhold

Noen som har opplevd å knekke DVD-plater?

Anbefalte innlegg

Mormor kjøpte to DVD-filmer fra Barnas favoritter til guttungen i går. Når hun skulle ta ut skiva fra coveret, knakk den!! I dag tok lillegutt den andre filmen, og prøvde å ta ut skiva, og den knakk selvfølgelig den også :( :( han har ikke lov til å holde på med DVDene selv, og jeg skyndte meg for å ta den i fra ham, men det var snakk om tre sekunder, så var det gjort.

Et hendig uhell kanskje, men jeg reagerer på at det skjer like lett (det var ikke snakk om mye kraft fra noen av dem) med begge platene. Jeg har hatt mange DVDer oppigjennom årene, noen har vært veldig vanskelige å få ut av coveret, men jeg har ALDRI vært borti at en eneste en har knekt. Og nå to fra samme produsent på kort tid? Med to forskjellige "gjerningsmenn" med helt forskjellig muskelkraft?

Jeg lurer på om noen andre har hatt lignende problem, er det virkelig så lett å knekke DVDer i dag?

Anonym poster: 6cc08dddf1648c3db278cc32e107ccbd

Anonym poster: 680f74dd163463b2e85fea2f83b3513d

Fortsetter under...

Jeg har aldri opplevd det og her får fireåringen lov til å holde på med filmene sine selv.. Han klarer fint å få dem inn og ut av coveret men er jo litt harhendt.. Har som sagt aldri opplevd at en plate har knukket...

Anonym poster: ae641bd8b6986f601102adae3fe7bbfa

Jeg skulle knekke en cd en gang, med vilje, og jeg måtte ta i! Og for et gris, den gikk i to, med millioner av småbiter der den knakk...

Jeg tenker at der må ha vært en svakhet i platene kanskje?

Jeg skulle knekke en cd en gang, med vilje, og jeg måtte ta i! Og for et gris, den gikk i to, med millioner av småbiter der den knakk...

Jeg tenker at der må ha vært en svakhet i platene kanskje?

Jeg har også prøvd å knekke en cd-plate en gang, og det var neimen ikke enkelt! Gutten min har noen andre DVDer som han selvfølgelig enkelte ganger har fått tak i, og halet og dradd i til han fikk dem løs, når jeg ikke var oppmerksom. Men ingenting har skjedd med dem...og mormor vet jo også at man skal behandle slikt forsiktig...

Anonym poster: 680f74dd163463b2e85fea2f83b3513d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...