Gå til innhold

Uke 16-17, er dere slitne/trøtte?

Anbefalte innlegg

Gjest lemon-aid
Skrevet

Evt. når kl legger dere dere? Har dere flere symptomer?

Jeg er Trøtt, trøtt, trøtt.. Og har strekninger i livmor/menssmerter. Sovner kl 22 jeg ;-) begynner å vingle når kl nærmer seg 21..Da går jeg tom, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samme her. Har vært trøtt og sliten hele sv.skapet. Straks 18 uker nå.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Håper det gir seg. Er så slitsomt og gå rundt å være trøtt :P

Skrevet

Oh Lord! Og jeg som hadde håpet det snart ble bedre 8-) Her har til og med kvalmen vært på besøk igjen *ugg*

Skrevet

gode nyheten er at det gir seg, den dårige er at det kommer tilbake igjen :(

Jeg var steintrøtt fra uke 8- ca 14. deretter boblet energien over frem til uke 18 -22 ca. Nå er jeg straks ferdigf ferdig med uke25, og igjen må jeg sove minst 2 timer om dagen. :(

sover dårlig om natta da det er vanskelig å finne liggestilling.

Kvalmen kan også komme tilbake, men heldigvsi ikke så ille som i 1 trimester :)

Skrevet

Meget gjennkjennelig! Jeg er 15+5 og sover gjerne frokosthvil i helgene.. Likevel klarer ikke holde øyene oppe etter kl 20.00

Vanligvis har jeg flust av energi, men nå sover jeg støtt og stadig. Etter mye frustrasjon på dette prøver jeg nå å hvile så mye som mulig og blir såå glad når jeg har litt overskudd :)

Skrevet

Jeg 16+5. Trøtt som fy! Jeg slet med trøtthet i forrige svangerskap også, men da kunne jeg sove på sofaen etter jobb hver dag. Nå har jeg en (snart) 3åring som har kommet i trassalderen og tester alle grenser.. Jeg sovner senest kl 22 hver eneste dag.

Skrevet

Trøtt, hormonell, sliten og kvalm enda.. Håper B12 sprøytene tar knekken på noe av dette, om ikke blir de neste noen å tyve ukene laaaange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...