Gjest lemon-aid Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Evt. når kl legger dere dere? Har dere flere symptomer? Jeg er Trøtt, trøtt, trøtt.. Og har strekninger i livmor/menssmerter. Sovner kl 22 jeg ;-) begynner å vingle når kl nærmer seg 21..Da går jeg tom, hehe!
Lykke X 4 Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Akkurat samme her. Har vært trøtt og sliten hele sv.skapet. Straks 18 uker nå.
Gjest lemon-aid Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Håper det gir seg. Er så slitsomt og gå rundt å være trøtt
Underveis --> Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Oh Lord! Og jeg som hadde håpet det snart ble bedre 8-) Her har til og med kvalmen vært på besøk igjen *ugg*
jentene på haugen Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 gode nyheten er at det gir seg, den dårige er at det kommer tilbake igjen Jeg var steintrøtt fra uke 8- ca 14. deretter boblet energien over frem til uke 18 -22 ca. Nå er jeg straks ferdigf ferdig med uke25, og igjen må jeg sove minst 2 timer om dagen. sover dårlig om natta da det er vanskelig å finne liggestilling. Kvalmen kan også komme tilbake, men heldigvsi ikke så ille som i 1 trimester
oslofrk Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 Meget gjennkjennelig! Jeg er 15+5 og sover gjerne frokosthvil i helgene.. Likevel klarer ikke holde øyene oppe etter kl 20.00 Vanligvis har jeg flust av energi, men nå sover jeg støtt og stadig. Etter mye frustrasjon på dette prøver jeg nå å hvile så mye som mulig og blir såå glad når jeg har litt overskudd
To ute! :) Skrevet 25. mars 2013 #7 Skrevet 25. mars 2013 Jeg 16+5. Trøtt som fy! Jeg slet med trøtthet i forrige svangerskap også, men da kunne jeg sove på sofaen etter jobb hver dag. Nå har jeg en (snart) 3åring som har kommet i trassalderen og tester alle grenser.. Jeg sovner senest kl 22 hver eneste dag.
2apekatter og en ... Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Trøtt, hormonell, sliten og kvalm enda.. Håper B12 sprøytene tar knekken på noe av dette, om ikke blir de neste noen å tyve ukene laaaange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå