Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kanskje noen her som har svar på det.

Har blitt henvist videre til laparoskopi nå etter å ha prøvd i lang tid uten å lykkes. Men det er 9 mnd ventetid. Noen som har erfaring med å ta det privat eller vet om steder med kortere ventetid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde min lap på St. Olavs, men der var de så trege i starten at jeg fikk fastlegen til å purre og varsle om at jeg kom til å reise til Ullevål hvis de ikke fikk ut fingeren asap. Jeg hadde umenneskelige smerter av endometriose. Det ble til at de måtte prioritere meg på St. Olavs.. Jeg vet at Ullevål har kortere ventetid og at de ofte spør pasienten om når hun kan komme på lap fremfor å bestemme en dato for henne langt frem i tid. Fritt sykehusvalg husk :)

Skrevet

Jeg måtte vente i noen uker på et lokalt sykehus. Det kan være lurt å forhøre seg rundt.

Skrevet

Der jeg bor er det bare et sykehus, men lurer på å forhøre meg litt rundt i Oslo-området evt ta det privat. Er plaget veldig med kvalme og smerter. Det å skulle vente 9 mnd når jeg har prøvd å bli gravid i over halvannet år allerede er ikke spesielt motiverende.

Skrevet

Be legen sjekke andre sykehus i området, hvis du har.. Bor i Oslo og ble sendt til Bærum sykehus pga kortere ventetid (3mnd) Smestadgynekologene som ordnet for meg.

Skrevet

Får sjekke Oslo og Bærum :-) Takk for svar. Har privat gynekolog her jeg bor

Skrevet

Jeg gjorde det på Ringerike sykehus,og der var det ikke betydelig ventetid....i 2010 vel og merke! Jeg ble faktisk overrasket,da jeg fikk time såpass kjapt! :)

Lykke til,og husk,fritt sykehusvalg ja :)

Like greit å høre litt rundt,for tror nok du kan få det kjappere enn 9mnd!

Skrevet

Takk for svar. Gleder meg til påsken er over så jeg kan prøve å få time litt før

Skrevet

Jeg bor midt i mellom Ahus og Elverum. På Ahus var det 4 måneder å vente, på Elverum var det tre uker. Ring og hør med de ulike sykehusene, kan jo ikke vente i 9 måneder!

Skrevet

Ok :-) har byttet sykehus nå. Forskjellen var 3 uker mot 20 uker. Det er ganske rart at man ikke blir informert om muligheten hos gynekologen.

Dere har hjulpet meg masse :-D

Tusen takk for svar :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ferdig med operasjonen. De var kjempeflinke og så

hyggelige. Dessverre er jeg infertil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...