**My little Miss drama and I** Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Som har noen selskap etc å anbefale?! Vil gjøre det billigst mulig gifter oss mai 2014.. alt av tips mottas med takk )
mamma_til_lillemor Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Hei. Gratulerer først av alt! Du snakker om å gifte dere i utlandet. Da er det bare å gå inn på sjømannskirken sine nettsider hvis dere ønsker kirkelig vielse, eller sjekke hvilke ambassader som har vigselsrett. Det er ikke slik at alle sjømannskirker har vigselsrett... Da må dere gifte dere hjemme på forhånd (tingretten f.eks) og så vil sjømannskirken kunne stå for kirkelig velsignelse. Det enkleste er nok å finne en sjømannskirke med vigselsrett Kontakt de så snart som mulig for å bestille tid, for å gifte seg i utlandet er blitt veldig populært.... de har også masse informasjon på nettsidene sine om hvordan dere skal gå frem. Håper det var til litt hjelp
robot Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Selskap til hva da? Tenker du ha gjester, arrangere fest etc i aktuelt land? Vi giftet oss på ambassaden i Spania. Det kostet vel cirka ingenting, tror jeg. Hadde med forloverne og spiste en hyggelig middag etterpå. Det var det. Organiserte det lille som måtte ordnes selv (prøvingsattest, booke tid ved ambassaden, bestille fly og hotell).
Viiii Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Vi giftet oss i Sjømannskirken på Gran Canaria. Måtte ha attest fra ligningskontoret, og betalte ca 4000 kroner fordi vi giftet oss i en kirke som vi ikke tilhørte. Akkurat som det er i Norge. Jeg ble pyntet på Sun Ving senteret hos frisøren like ved. Denne ordnet også med brudebukett, borddekorasjoner og bestillinger på restaurant. Tror jeg betalt ca 50 Euro for denne jobben. Helt fantastisk opplevelse. Vi hadde med forloveren min med familie og mine foreldre. :-)
Adrielle Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Vi giftet oss i Thailand, med en sjømannsprest fra Pataya. Vi måtte betale fly t/r og opphold en natt på hotell til presten, samt en engangssum på 5000 KR. Ta kontakt med sjømannskirken i det landet du skal gifte deg i, så guider de deg gjennom det du skulle måtte trenge av informasjon Lykke til, det er en spennende tid fremover mot et bryllup
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2013 takk skal prøve det ja skal ha nærmeste familie og de nærmeste vennene som vil komme så blir jo en liten fest om man kan kalle det det kanskje jeg finner noen bryllups arrangører som ikke er så dyre til å hjelpe?!? hellas er liksom vårt land så må bli der om det blir utlandet
Endelig på vei :-) Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Sjekk: www.vakrebryllup.no Hun kan hjelpe deg med å arrangere bryllup i utlandet. Veldig flink og koselig :-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå