Gå til innhold

smerter når egget fester seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så var det akkurat som et lyn eller støt i livmora. Første tanken min var- ble jeg gravid nå? Har aldri kjent noe sånt før og varte bare to sek. Men det var så kraftig at jeg hoppa skikkelig til. Noen av dere som har " kjent" at egget har festa seg? Selv aner jeg ikke når jeg har eggløsning.

Anonym poster: c1421913ce6e4e5f406f824520508b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd å bli gravid, men har fått slike smerter du beskriver flere ganger. Ja, man kan få smerter når egget fester seg. Det kan også være andre ting

Skrevet

Jeg har kjent stikking et par ganger, men gyn mente det var en vanncyste som sprakk. Helt ufarlig.

Skrevet

får man noe blødninger då ?? har ikke opplevd dæ første gangen .....

Skrevet

Man kan få festeblødning, men mener å huske at det bare er en av tre som får det.

Skrevet

Kan man ha festesmerter over flere dager tro? Jeg kjente et kraftig stikk nederst i magen og i korsryggen. To dager senere føltes det ut som at mensen skulle komme men er fortsatt et par uker til jeg skal ha det. Etter dette begynte jeg å få noe spotting med brunt som varte kun en dag. Jeg håper jo selvfølgelig at dette betyr at det har klaffet denne mnd :-)

Skrevet

Det kan være festesmerter og festeblødning. Håper for din del at der er :-) men er dessverre umulig å vite. Kan være så mye annet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...