Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en slik i dag.

Hvilke frukter bruker dere i den? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Honningmelon var en stor hit her ;) Ellers forsøkt pære.

Skrevet

Alt :D Banan, pære, appelsin, honningmelon, vannmelon, eple..... Det vi har liggende rett og slett.

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Hvor kjøper dere sånn?

Og hvor gammel er barnet når det begynner å bruke sånn?

Kan jo spørre hvor mye de koster og når jeg er i gang ;)

Skrevet

Kjøpte på babyshop i dag til 170 kr. Ser de selger de på apotek også.

Den var dyr for det var 2 stk i pakken pluss 2 ekstra "poser" eller hva jeg skal kalle de. Greit med et par ekstra.

Gutten vår blir 6 mnd om et par dager, og skal begynne å bruke den nå.

Men står 5 mnd + på pakken :)

Skrevet (endret)

Blir det MYE gris? Er det sånn at klærne MÅ skiftes etterpå, eller holder det med smekke?

Endret av Lisse_01
Skrevet

Blir det MYE gris? Er det sånn at klærne MÅ skiftes etterpå, eller holder det med smekke?

Trenger knapt smekke fordi det er som en smokk med små hull i. Suger bare i seg kraften/mosen av frukten.

Skrevet

Men for all del, kjøp de i silikon og ikke i stoff... De i silikon blir ikke misfargede og er lette å holde rene :)

Skrevet

Men for all del, kjøp de i silikon og ikke i stoff... De i silikon blir ikke misfargede og er lette å holde rene :)

Pokker. Kjøpte de i stoff :)

Skrevet

Signerer den!

Skrevet

Med banan kan det bli litt gris altså. Så ville hatt på smekke og brettet opp armene ;-) hvis du ikke har åpnet den, kan du vel bytte til den i silikon?

Skrevet

Med banan kan det bli litt gris altså. Så ville hatt på smekke og brettet opp armene ;-) hvis du ikke har åpnet den, kan du vel bytte til den i silikon?

Har åpnet den :( men får prøve denne, så kan jeg kjøpe den andre også

Skrevet

Har åpnet den :( men får prøve denne, så kan jeg kjøpe den andre også

Vi har den med tøynett. Og jeg syns det funker i grunn. Men ikke til banan. For da blir den virkelig ikke rein igjen. Så når hun har fått banan, så har vi kastet nettet etterpå (du får kjøpt nye nett separat) Bare vær rask med å skylle nettet etter bruk, sånn at det ikke blir brunt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...