Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg startet på Puregon Pen i går, og har medisin nok til førstkommende lørdag om èn uke. Skal til første ultralyd førstkommende fredag. Er det "vanlig" å måtte ta lenger enn de dagene man først får tilskrevet? Jeg går på 150 IE.

Likeså, til dere som har tatt el tar Puregon, har dere blitt trøtte/slappe av den?? Jeg måtte ta meg en strekk på sofaen hos svigermor da vi besøkte henne i dag - var helt slått ut i kroppen... Haha! Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull svigermor ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031713-hvor-lenge-tok-dere-puregon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet idag på puregon, men på lavere dose.

Avhengig av hvor fort eggene vokser er vanlig stimuleringstid ca 8-12 dager, jeg har saktevoksende og derfor bruker jeg 14-20 dager.

De vet ingenting før du kommer til ul fredag. Da bør folliklene ha vokst til over 10 mm. Hvis du følger med på skjermen ser du at legen måler diameteren på folliklene - dersom de er over 10 mm da. De skal vel bli omkring 18-20 mm, og vokser 1-2 mm i døgnet, så da kan du nesten regne det ut selv. Ja jeg merker også trøttheten. Husk å spise maaaasse antioksidanter og proteinrik mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...