Gå til innhold

5 måneder gammel baby på bussen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Har lyst til å besøke familien. Får ikke med meg både vogn og bilstol. Vi har ikke bil og jeg trenger vognen fordi det er langt å gå til og fra buss. Evt. Hva hadde dere gjort? Må jeg bare holde meg hjemme? Er litt redd for ulykke og usikret baby på bussen :(

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ring bussselskapet og hør om bilstol. Jeg reiste med buss da min datter var rundt 1 år og da hun var 2 år. Ga beskjed på forhånd og da reserverte busselskapet en bilstol til meg (de har ikke så mange).

Skrevet

Ring bussselskapet og hør om bilstol. Jeg reiste med buss da min datter var rundt 1 år og da hun var 2 år. Ga beskjed på forhånd og da reserverte busselskapet en bilstol til meg (de har ikke så mange).

jøss ;) fikk du bilstol begge veier da eller? Det hadde jo vært greit.
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

jøss ;) fikk du bilstol begge veier da eller? Det hadde jo vært greit.

Ja :) Men jeg måtte reservere. Gjør du ikke det, om de har bilstoler, så kan det være at du blir stående uten.

Ring på mandag og så håper jeg det ordner seg :)

Skrevet

Bæresele til og fra bussholdeplassen? :-)

Skrevet

Fleste busser som kjører langt har innebygd bilsete for barn. Er slik at man han bare vippe ene sette framover og bak den er det laget bilstol. Sett mange som bruker dette.

Her lyst å ta turen til Trondheim og kommer til å bruke dette på gutten min =)

Skrevet

Hva gjør jeg? Har lyst til å besøke familien. Får ikke med meg både vogn og bilstol. Vi har ikke bil og jeg trenger vognen fordi det er langt å gå til og fra buss. Evt. Hva hadde dere gjort? Må jeg bare holde meg hjemme? Er litt redd for ulykke og usikret baby på bussen :(

Hvis ikke busselskapet har bilstol:

Sikker på at du ikke får lirket biletet under vogna? Det gikk for meg, men jeg har Emmaljunga Edge, og den er jo giga.. Eller bruk en stor tursekk, og putt bilsetet nedi. Pakk resten i bag under vogna.

Eller ta taxi til og fra bussen, de tar med bilstol når du spør på forhånd.

Skrevet

Bæresele til og fra bussholdeplassen? :-)

hun hater å sitte i bæreselen mer enn 5 minutter , og det et stykke til dit jeg skal;) har også lyst til å ha vogna med så vi kan trille litt tur.
Skrevet

sett ungen i bilsetet og bilsetet oppi vogna.. det gjør vi til og fra garasjen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...