Gå til innhold

Erfaring med CB m. ukeindikator?

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten sikker på at jeg MÅ VÆRE GRAVID. Tok test med ukeindikator i ettermiddag. Der sto det IKKE GRAVID:( . På pakningen står det at man må bruke morgenurin... Dumme meg så ikke det.... Har noen opplevd det samme og allikevel vært gravide?

Jeg kjøper ny test mandag,ikke med ukeindikator....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031694-erfaring-med-cb-m-ukeindikator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at man må bruke morgenurin er at den er mest konsentrert og dermed gir tidligst utslag. Det gjelder alle graviditetstester.

Selv om det står ikke gravid er det jo mulig å være gravid, men da så tidlig i svangerskapet at hcg-nivået ikke er høyt nok for utslag. Type under fire uker på vei.

Anonym poster: 899d46ce35b249ca34a95ec4182c6d7d

Skal prøve i dag, er 5 dager over tida så nå bør den være positiv. Jeg gir tilbakemelding o løpet av kvelden.... Sitter bare å tripper på jobben i påvente av slutt på arbeidsdagen.....

Kjøper vanlig CB med kryss i dag. Liker å speide etter antydninger. Får i allefall litt spenning i hverdagen før skuffelsen slår ned:P

Skjønne hva du mener! Her var ikm torsdag, og test negativ på søndag morgen. Skal vente noen dager til tenkte jeg. Synes alle rundt meg har blitt gravide på første forsøk. Er i andre pp nå, og håper jeg slipper enda en skuffelse :) venter spent på resultatet ditt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...