Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så, i dag er altså dagen der eg skulle hatt termin med min vesle gut. Skulle berre inn i eit skap og hente noko, og der sto posen med barnekler som var kjøpt i Skottland, rett før eg fekk svangerskapsforgiftning og blei lagt inn på Haukeland sjukehus. Har holdt meg sjølv opptatt i heile dag, men no kom liksom alt over meg. Er aleine heime, for sambo er i Nordsjøen.

Det kjennest så urettferdig at me mista guten vår, eg skulle jo hatt han no. Tenkte heile tida at når påsken kom, då var eg blitt mamma. Sidan eg rett og slett føler meg litt einsam og aleine nå, så skriv eg litt her og tenker at eg fortel dette til nokon som er med meg.

Å få høyre dei orda, "eg kan ikkje finne noko hjerte som slår her", trur aldri eg kjem til å gløyme dei. Sjølv om me var førebudde på at det gjekk den vegen, kjentes det som om heile verda raste saman. Eg har jobba så mykje med meg sjølv, for å komme meg vidare, og nokre dagar går det greitt, men i dag vil eg berre ha guten min her. Å ha ei grav å gå til, er ei mager trøst.

Sjølv om me er prøvarar igjen, og virkelig er klare for å prøva på nytt, slit eg nokre dagar med blanda følelsar, og vil berre bli gravid FORT! Og då hjelp det lite at sambo er på jobb når eg sannsynligvis har EL..

Det er så fint å ha eit forum som dette, her er det fleire i samme båt og det er så viktig å støtte kvarandre og vise forståing for at alle her har følelsar rundt prøving og svangerskap.!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031679-dagen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så forferdelig trist!

Ikke en slik dag du bør være alene. Har du noen venner eller familie som du kan være litt sammen med hvis du trenger det? Eller kanskje du føler for å være alene med tankene og følelsene akkurat denne dagen. Kan du prate med mannen når han går av vakt?

Jeg har bare såvidt vært gravid en gang, rakk å gå et par uker med masse symptomer før det ble slutt. Likevel rakk jeg å tenke og føle så enormt mange tanker. Hvordan du har det som har mistet senere er vondt å tenke på.

Jeg håper du blir gravid igjen snart og at dere da får en frisk baby til termin!

Jeg har en venninne som har mistet et godt stykke ut i svangerskapet. Vet hun syntes det var godt å snakke med andre som har opplevd det samme, og hun hadde glede av å være en del på "Vi som har mistet" som ligger under "Gravid" der du finner oversikten over alle forumene.

Sender deg en god klem og mange gode tanker! <3

Anonym poster: 6d08562bdc135a027978c75a3d518928

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031679-dagen-i-dag/#findComment-145182147
Del på andre sider

Huff så trist! Kondolerer!

Hva skjedde med gutten din?

Anonym poster: ca46946f304a27d28cee2a00c81c6eb9

Var ein feil i morkaka, som gav svangerskapsforgiftning. Så han fekk ikkje nok næring, og produserte for lite fostervatn.

Takk for svar begge to! Eg trengte nok bare å få ut litt tankar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031679-dagen-i-dag/#findComment-145182165
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...