Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann:) Titter innom fra 2.trimester. Jeg har hatt masse utflod og klumper hele graviditeten, og jordmoren min mente at dette var helt normalt. Så lenge det ikke var blod som kom ut så trengte jeg ikke å bekymre meg:) Er 23 uker.

God påske:)

Takk. Husker ikke selv om det bare er 4 måneder siden... tenkte ikke over det;-) Plutselig var det litt blod, ikke mye heller men ul visste foster uten hjerteslag, trolig dødd rundt uke 12 men merka det ikke før uke 14+:-(. Vet utflod er normalt men husker ikke klumper. Har tatt hcg prøver som viser stigning. Får nytt resultat på mandag og ul rett over påske, så håper. Går vel bra men angsten er der. Merka jo ingenting til aborten før de få bloddråpene annet enn et veldig smertefult svangerskap i høst.

Annonse

Hadde selv en MA i uke 22, så kjenner også på frykten for at det skal skje igjen.

Jenta mi hadde vært død i hvertfall en uke når vi fant det ut. Jeg "innbilte" meg også at jeg kjente liv. Babyen var såpass stor at jeg kjente at hun flyttet på seg... Jeg hadde ingen symptomer eller indikasjoner på at noe var galt. Det var helt forferdelig og jeg er livredd det skal skje igjen. Det er vel det som er så skummelt med MA og at det ikke er noen symptomer. Kroppen skjønner ikke at det er noe galt.

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Og hcg utviklingen er jo den sikreste indikasjon i starten hvertfall.

Jeg kan ikke huske at jeg har hatt så mye utflod i mine svangerskap, men drt er vel individuelt.

Jeg har også hatt og har mye utflod av ulik karakter. Noenganger bare blank, andre ganger litt mer slimete. Googlet meg til at d var vanlig tegn på graviditet og siden d har vært slik hele tida og er nå 27 uker så er d nok helt vanlig:) så sant d ik er blod, grønt eller lukter vondt så er d nok ok:)

Så bra! :-) HCG-målinger skal jo være den beste indikasjonen såpass tidlig, sålenge den stiger som den skal er nok alt i skjønneste orden. Men jeg kjenner også litt på den frykten for å miste igjen... Det er vel nokså normalt og helt naturlig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...