prøver1gang Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Jeg var veldig mye sulten de første 3 månedene, så var det 3 måneder hvor jeg var "normal" igjen, og nå har jeg begynt å Være veldig sulten igjen.. det er så slitsomt!! Spiser 8-10 brødskiver om dagen + middag! Og enda føler jeg meg ikke mett
fiskeplomme Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 jeg føler meg som "lille larven aldri mett", det er uendelig plass der inne til småmåltider, men ikke så mye til middag. og det vises nok på vekten og, for det er først den siste måneden at jeg reellt sett har gått opp noe særlig i vekt, og begynt å få åpenbar mage. (seks fullgåtte måneder idag).
Gjest lemon-aid Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Haha, jeg! Sulten som en gris.. ;-) Av og til lurer jeg på om det finnes noen bunn i magen min..!
Julibaby 2013 Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Jeg blir fort sulten av et måltid, men kjempefort mett også, er litt plagsomt når jeg spiser noe godt;) hehe. Noen som har dilla på noe? Har fått dilla på saftis jeg, spiste to lollipopp nå til frokost..er så godt, hehe:)
Gjest lemon-aid Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 Saftis er ufattelig godt..For å ikke snakke om melkeprodukter, tomater og avokado! mmmm... Måtte slutte å kjøpe det (isen), ettersom jeg slukte en hel pakke på bare noen dager
Julibaby 2013 Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Haha, godt det ikke bare er meg, den er farlig god og kald;) Enig at avokado og tomater også er supergodt:) Og frukt!
prøver1gang Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2013 Har ikke fått dilla på noe jeg. Spiser alt jeg liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå