Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For noen dager siden var jeg på 3.måneders kontroll med jenten min. Hun veide da 7400 g og var 61cm lang.

Hun har bare fått morsmelk hele veien utenom en uke da hun fekk mme i samråd med helsesøster da hun hadde gått ned i vekt.

Hun har sovet bra frem til nå. De siste ukene har hun våknet mye på natten og skal ha mat ofte! Har hittil bare vært opp mellom hver 3dje til 5 time. Men nå er det av og til hver time og hver annen time, selvom jeg prøver å holde henne våken sånn at hun får mest mulig i seg.

Har også merket at jeg har begynt å få lite melk. Pumper og pumper, spiser sunt og får ikke mer enn 25 ml på den ene puppen. Den andre har jeg en del melk på, men det virker som at hun aldri spiser seg skikkelig mett på kvelden uansett hvor mye jeg ammer.

Det jeg lurer på er om jeg kan begynne med grøt til hun eller mme?

Har lenge hatt problemer med å gi pupp. Brystbetennelse, såre pupper og mating 24/7 har gjort at jeg syns at det ikke er så mye kos mer. Jeg gjør det for hennes skyld og kommer ihvertfall til å delamme så mye som jeg kan frem til hun er 6 måneder og evnt lenger om jeg fortsatt har melk.

Jeg trenger gode råd! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031647-gr%C3%B8t-til-stor-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...