Gå til innhold

Hva tror dere om dette? Kynnere og menssmerter (konisert)...

Anbefalte innlegg

Er 20 uker på vei med mitt fjerde barn. Med nr 2 og 3 var jeg mye plaget med kynnere fra tidlig i svangerskapet, og de ble verre og verre mot slutten. Men jeg har ikke født for tidlig allikevel, heldigvis.

Den siste uken har kynnerne tatt seg skikkelig opp her, jeg sliter mye hvis jeg er i normal aktivitet. Hadde kraftige smerter på onsdag, og måtte gå rett i badekaret fra jobb. (Jeg jobber 80 % og har 3 barn i bhg...). Nå har jeg fremdeles mye kynnere, og kjenner nesten en konstant mensmurring. Er det greit, tror dere?

Like før jeg ble gravid denne gangen, ble jeg konisert (operert bort en del av livmorhalsen pga celleforandringer), gjør det noen forskjell, mon tro?

Fortsetter under...

Er konisert for mange år siden og har ikle merket noe til dette i mine svangerskap. Det kommer nok veldig an på hvor mye som ble fjernet, men synes du burde fått beskjed dersom det ga økt risiko for prematur fødsel. Alikevel synes jeg virkelig at du skal få deg en hastetime på mandag, for så mye kynnere er uansett et signal om at kroppen din er sliten. Legg av deh dlink-pike-syndromet og ta en utvidet påskeferie ;-)

Jeg er 25 uker på vei og har kjent svake mensmurringer, sånn bare litt, og 1-2 ganger om dagen. Dette likte ikke jordmor noe mer enn akkurat. Fikk beskjed om å ringe føden hvis de tok seg opp, hvis jeg fikk masse kynnere eller hvis jeg fikk veldig økt utflodmengde..bås jeg ville tatt en telefon om jeg var deg.. Murringer skal man være obs på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...