Gå til innhold

Begynt å snu seg på magen på natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 5,5 mnd, og ruller dagen lang på gulvet.. plutselig fått teken.

Men nå har hun begynt å gjøre det på natta.. og hun har ikke fått teken på å snu seg tilbake :P

Vil jo helst ikke at hun skal sove på magen, men problemet er egentlig at hun våkner av seg selv når hun holder på sånn.

Blir lange netter hvor jeg må snu henne om og om igjen..

Flere som har det sånn? Hva gjør dere?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet slik her også da han var 5,5 mnd. Spurte HS om det var farlig, men det var ikke det. Man skal ikke ligge våken i tilfelle se snur seg.

Men er man våken kan man godt snu de tilbake.

Jeg bruker sovepose/nattpose nå.

Så da snur han seg ikke på natten :)

Skrevet

Her også ;( hvis hun våkner på natta så er det så gøy å snu seg over på magen. Hun er 5 mnd om ei uke, og jeg liker det ikke. Så lenge hun sover ligger hun rolig da.

Skrevet

Min gutt snur seg på magen og kaver noe voldsomt fordi han ikke liker å ligge på magen å sove. Så ender opp med at han våkner KJEMPE mange ganger. Nå har helsesøster sagt at vi burde prøve å legge han i sånn safe. En pose som man binder fast i senga slik at de ikke skal klare å snu seg.. Vi har bare prøvd det to netter, og hittil har det hjulpet litt :) Kun våknet 5 ganger i natt.. Håper det blir bedre. Men ellers så sa hun at så lenge babyen snur seg selv til magen så er det ikke noe farlig å la dem sove på magen. Så tror ikke du skal være redd for å la hun sove på magen om hun snur seg :)

Skrevet

Min på 8 mnd klarer å snu seg på magen med sovepose. Hun klarer å sove på magen, men vi snur henne når vi ser hun ligger på magen. For da slipper hun å kave og våkne når hun først våkner.

Hun har tilogmed snudd på magen, for å snu seg med hode i fotenden.

Best å vente i ca 30-40 min med å snu dem tilbake til rygg etter dem har sovnet på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...