Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lenge vært i prosess å få barn. Fikk en gutt med ISCI mars 2009 og vi har siden 2010 vært igjennom 7 forsøk og ett SA. Håpet har svekket med å få eget, men vi er nå godkjente fosterforeldre. Noen som ser når eventuelt og alder på fosterbarnet? Noen som ser om jeg vil bli gravid igjen?

F 120580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lenge vært i prosess å få barn. Fikk en gutt med ISCI mars 2009 og vi har siden 2010 vært igjennom 7 forsøk og ett SA. Håpet har svekket med å få eget, men vi er nå godkjente fosterforeldre. Noen som ser når eventuelt og alder på fosterbarnet? Noen som ser om jeg vil bli gravid igjen?

F 120580

Jeg tror det blir en gutt på 2-3 år. Og han blir hos dere lenge, og han blir som en sønn. Jeg tror også dere vil få ei jente inn i familien. Men er usikker på om det blir biologisk eller fosterbarn. Jeg tror kanskje hun blir rundt 4-5 når dere møter henne. Så da er vel svaret enda et fosterbarn. Jeg får opp at dere blir litt i tvil om dere skal ha henne også. (Pga plass?) For dere har ikke hatt gutten så lenge. Men dere kommer ikke til å angre.

Dere kommer ikke til å angre på valget om å bli fosterforeldre. Det kommer til å gi dere mer enn dere kan ane / drømme om :)

Lykke til og god påske :)

Og jeg får opp at mnd mai kommer til å bety mye.

Skrevet

Dette er spennende dette altså. Tusen takk at du tok deg tid.

Skrevet

F 120580

har ikke sett nedover i tråden, for vil ikke bli påvirket av det...

jeg spør kortene: blir 120580 gravid igjen? - Nei

Vil 120580 få foster barn? - ja

Hvor gammelt er barnet? - 5

Når blir hun fostermor? - tallet 3 kommer... kan det bety mars? eller evt om 3mndr? ikke helt sikker....

Kjønn? gutt

- får stadig frem et kort som sier at det kan bli litt turbulent for deg ifht denne situasjonen... men at du kommer seirende ut av det :)

Skrevet

Spennende tante_esel tusen takk. Vi er i en gruppe på spedbarn så blir et barn under 3. Siden vårt eget barn er 4. Er så spent på hvordan dette skal gå.

Skrevet

kanskje det er alderen på barnet ditt som kom opp da :P ikke alltid så lett og tolke :)

så koselig!!! spennende tider i møte da!

Skrevet

Forståelig det :-) uansett spennende. Takker

Skrevet

Noen fler som bil prøve:-)

Skrevet

Dytter litt. Noen fler som vil prøve seg

Skrevet

Jeg får opp graviditet på deg i juli :) fosterbarn kommer :)

Skrevet

Tusen takk BAE_88. Blir spennende dette.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk tilbud om er barn i går, men BV sa at de skulle prøve et tiltak. Så da står vi på vent tilfelle dette tiltaket ikke går. Noen som ser om det er dette barnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...