Hønemor30 Skrevet 23. mars 2013 #26 Skrevet 23. mars 2013 Favorittene er nok : Æsj, Synne!! Og den med lille gutten som er utkledd som løve..trodde dere løver spiser kaninfor eller? Wæææhw Av irriterende er det mange, men ambisjon om hvite håndklær irriterer meg, ingen har vel det for ..... Og det er vel vansih det da
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #27 Skrevet 23. mars 2013 Gourgeus! Anonym poster: 72a5107b478c51b4bcad971da8d1fd1d
Håper<3 Skrevet 23. mars 2013 #28 Skrevet 23. mars 2013 Syns reklamen til nidar for den nye sjokoladeposen er veldig sjarmerende! Er mange jeg misliker men denne onecall reklamen med "god dekning overalt" kommer høyt på listen.
Mammaaaaaa Skrevet 23. mars 2013 #29 Skrevet 23. mars 2013 Liker ketchupreklamen! "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ jeg liker ikke fiskekaaaker" Synger med hver gang den er på, hehe! Og stratosboblesjokolade med kua som hopper rundt med bobler! Og finnkatten! Haaater de der stol på rosa reklamene! Egentlig alle flekkfjernerreklamene. Tannkrem, tyggis og en eller annen chips som jeg ikke husker navnet på. Crunch? Iallfall mange folk som tygger chips, grøss... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå