LillL Skrevet 22. mars 2013 #1 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg vet det er vanlig en periode at baby snur seg på magen i sengen, men nå har mini holdt på i nesten 2 mnd å snu seg for så å klage! Dette blir det dårlig søvn av både for liten og stor! De siste dagene har han, når han er skikkelig trøtt, lagt seg ned for å sove på magen, men som regel er det hyl, skrik og klaging! Nå har det blitt helt umulig å legge han på ryggen, da hyler han til! Bleier er det nesten umulig å skifte da han står i vridd bro og hyler! (Står på hodetippen, hehe) Jeg bare lurer om dette er vanlig eller om han kanskje har noe ubehag! Jeg husker med eldste at det var slike faser, men ikke at de varte så lenge! Mini er forresten 8mnd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031389-b%C3%B8r-jeg-opps%C3%B8ke-kiropraktor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 22. mars 2013 #2 Del Skrevet 22. mars 2013 Min på 9 mnd har for noen uker siden lært å reise seg. Nokså frustrerende, kan man si - for han kan ikke legge seg ned igjen selv... 'nuff said. I forkant av dette oppdaget vi at han var magesover, og da gikk leggingen fra å være h***ete (ammes i søvn, lagt ned på ryggen, våkna, gjenta dette i et par-tre timer) til å være helt ok (ammes i søvn, legges ned på magen, sove 2-3 timer). Stellebordet er også litt hat nå for tida, men det hjelper å ha noe å fikle med - vi har søstras gamle bursdagskort liggende der nå, glemmer stadig å ta med noen bøker dit.... I utgangspunktet ville jeg vel sagt at det er helt normalt og ikke mistenkt noe nakke/rygg-greier.... Kan du legge han ned på ryggen på dagtid (på lekematta osv) uten at han ser ut som du har gjort han noe forferdelig? Hjelper det med leker på stellebordet og evt i senga? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031389-b%C3%B8r-jeg-opps%C3%B8ke-kiropraktor/#findComment-145178929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillL Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2013 Huff! Reise seg ja..... Gleder meg allerede hihi! Storesøster var kjappere med alt! Da hun begynte å åle gikk det fire dager så krabbet hun, etter en uke sto hun! Mini her har ålt i en mnd nå, men det er bare hvis det er verdt det! Det må være noe "ulovlig" i sikte! Ellers bare "flyr" han og klager! Om jeg legger han på rygg og han leker med noe går det i allefall noen sekunder før det tilter! Da er det vel bare tålmodigheten hans og ikke smerter som gjør det da.... Jeg tror han er en sidesover, men så vipper kroppen som en refleks over på magen! Kanskje jeg skal forsøke å legge han direkte ned på magen sånn som du gjør! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031389-b%C3%B8r-jeg-opps%C3%B8ke-kiropraktor/#findComment-145179004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 22. mars 2013 #4 Del Skrevet 22. mars 2013 Min gutt som er 7,5 mnd liker og ligge på siden og sove, jeg ligger han alltid på ryggen når han skal legge seg, og han snur seg på siden og sovner. Men hvis han er overtrøtt blir han hel hyper i sengen, snur seg på siden og av refleks vrir han seg over på magen, klager og blir helt vill, kaster seg over på rygg igjen, og deretter på magen. Han tar hendene oppå kanten på sengen og prøver og dra seg opp etter sengen. Så her gjelder det å legge han når han er passe trøtt og ikke bikker over til overtrøtt. Er vi så uheldig at han blir overtrøtt hjelper det å holde en hånd på han sånn at han ikke får snudd seg på magen, litt klaging blir det, men han roer seg fortest sånn. Hvis vi har spennende leker tilgjengelig på stellebordet går det fint og bytte bleie, hvis ikke gjør han som din og går i bro og klager, sikkert helt normalt :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144031389-b%C3%B8r-jeg-opps%C3%B8ke-kiropraktor/#findComment-145179994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå