Gå til innhold

Kan man drikke clausthaler når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonym poster: ea174f7ee12ca2745756ac9a9c1e7261

Skrevet

Noen som vet?

Anonym poster: ea174f7ee12ca2745756ac9a9c1e7261

Ja men anbefaler Hansa null, den er MYE bedre :)

Skrevet

Ja, det går fint. Hansa Null smaker bedre da.

Anonym poster: 9b8872b72220ef3888dd49157af0a420

Skrevet

Jeg vil anbefale Carlsberg Non-Alcoholic, den smaker veldig godt. Flasken er nesten helt lik den med alkohol, så den er genial å drikke om graviditeten ikke er offisiell enda...

Anonym poster: 8bec2c99bf6ba9926ed64d4e6855bb0b

Skrevet

Jeg vil anbefale Carlsberg Non-Alcoholic, den smaker veldig godt. Flasken er nesten helt lik den med alkohol, så den er genial å drikke om graviditeten ikke er offisiell enda...

Flaska ser lik ut ja. Men den smaker ikke øl. Jeg er veldig glad i øl og har vært igjennom alle merker av alkoholfri øl. Carlsberg er den desidert værste. Smakte utvannet sukkervann, halvtam. Klarte ikke drikke opp engang.

Skrevet

Estrella er den beste alkoholfrie eg har smakt. Elles går det i hansa null når eg vil ha skikkeleg lyst øl og aas uten om eg vil ha litt mørkare.

Og ja, heldigvis kan gravide drikke alkoholfritt øl.

Skrevet

Flaska ser lik ut ja. Men den smaker ikke øl. Jeg er veldig glad i øl og har vært igjennom alle merker av alkoholfri øl. Carlsberg er den desidert værste. Smakte utvannet sukkervann, halvtam. Klarte ikke drikke opp engang.

Jeg er og veldig glad i øl og carlsberg er den beste alkoholfrie synes jeg. Hansa smaker ingenting.

Anonym poster: ea7e653026fc750565d4631e424a1964

Skrevet

Jeg er og veldig glad i øl og carlsberg er den beste alkoholfrie synes jeg. Hansa smaker ingenting.

Enig! Carlsberg non-alcoholic smaker nesten som vanlig pils, det er iallefall det nærmeste man kommer godt lyst øl.

Clausthaler og munkholm smaker gjær.

Skrevet

Munkholm sin alkholfrie sommerøl kan jeg huske var en slager her i gården. Kom kun på halvlitersbokser, jeg liker best flasker/0.33formatet....

SMakte som vanlig, godt lyst øl. Jeg drikker Carlsberg og Tuborg til vanlig,- de jeg liker best..SOmmerølen var veldig lik de mao.

Anonym poster: 4dad14238e77266bdabbc4ae0a1edb23

Skrevet

Aas Uten er best:) Hilsen Drammenser, hehe:)

Anonym poster: f777cf91af9f6a8c9b373d10c72d6b9c

Skrevet (endret)

Enig! Carlsberg non-alcoholic smaker nesten som vanlig pils, det er iallefall det nærmeste man kommer godt lyst øl.

Clausthaler og munkholm smaker gjær.

Jeg er veldig glad i Carlsbergen også, og har drukket den litt nå i svangerskapet. Men oppdaget plutselig at selv om den faktisk heter non-alcoholic så er det 0,5% i den?! :o

Endret av Monajenten
Skrevet

Alt som har under 0,7 regnes som alkoholfritt, og dette er det helt greit for gravide å drikke. Vil ikke gi promille :) Selv syns jeg for øvrig at Aass Bayer Uten er best :)

Skrevet

Tror det er mellom 0,1 og 0,7 % i ca alle alkoholfrie viner/øl....

Det går ganske greit altså!

Skrevet

Alkoholfri St.Miguel er favoritten min :)

Skrevet

Kor får du kjøpt den? Elskar San Miguel!
Skrevet

På Vinmonopolet :) Den er helt klart den minst fæle jeg har drukket til nå. Kan også anbefale "Nanny State" om du liker øl med mye humle - veldig kul flaske :D
Skrevet

På Vinmonopolet :) Den er helt klart den minst fæle jeg har drukket til nå. Kan også anbefale "Nanny State" om du liker øl med mye humle - veldig kul flaske :D

Supert.

Det er der eg kjøper vanleg San Miguel også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...