Gå til innhold

Erfaringer med kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått vondt i ei hofte etter å ha trent feil. Ventetid hos fysio, kan muligens komme inn på dagen hos en kiropraktor. Har en innebygd skepsis mot kiropraktorer, men vurderer å oppsøke en likevel...

Anonym poster: fee2cba0c6151cc89aa2683f9ce0c7d5

Skrevet

Jeg har hatt vondt i nakken i flere mnd. Vært hos lege flere ganger, og fått resept på ei salve og beskjed om å begynne med yoga!!

Oppsøkte kiropraktor selv, fikk time på dagen og etter to behandlinger er jeg MYE bedre.

For meg fungerer det hvertfall, skader jo ikke å prøve? Funker det ikke, så funker det ikke.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med kiropraktor, de kan sitt fag de altså. Det er ikke farligere å gå til en kiropraktor enn en fysioterapeut.

Men aller best erfaring har jeg med naprapat, det er virkelig trollmenn/damer når det kommer til å fikse vonde kropper. Anbefales virkelig.

Anonym poster: db1bf4858437d142c381a8cac389dcaa

Skrevet

En god kiropraktor skal etter første kartlegging kunne fortelle deg om han/hun kan hjelpe, og dersom svaret er nei, sende deg videre til fyrioterapeut.

Så det verste som kan skje - om du går til en god kiropraktor - er at du får beskjed om at han/hun ikke kan hjelpe.

Kiropraktikk er bare muffins der den blir utøvd uten hensikt, det er ikke alt den kan bøte på.

Anonym poster: 37c071bfd856450210a70cbe55f8dabc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...