Gå til innhold

Hadde en "telefondate" med en venninne i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle egentlig treffes kl åtte for å diskutere et arrangement som vi planlegger. Pga syke barn vil jeg ikke ha besøk, og sa vi måtte ta det på tlf heller. Jeg ringte henne 19.40, ingen svar. Prøvde igjen 20.15, da la hun på. Jeg tenker at noe har dukket opp, men synes det er merkelig at hun ikke har send en SMS eller noe.

Vi har fått avtalt litt på SMS tidligere i dag, men jeg anser meg ikke som ferdig med saken. Det er fortsatt mye uavklart, og nå er det påske osv, og hadde vært greit å være ferdig så vi får gitt beskjed til de andre før påske.

Pga syke barn (som sagt) må jeg legge meg nå, i håp om å få noe søvn i det hele tatt i natt. Hun er singel og barnløs og kan kanskje finne på å ringe meg kl tolv-ett...

Er ikke dette litt vel merkelig av henne?

Anonym poster: a08e9c41586ec6d7e92f67bbf2e9b66c

Fortsetter under...

Skrevet

Er hun barnløs? Da kan det tenkes at hun ikke helt forstår din situasjon og synes det er du som er urimelig ;-)

Skrevet

Husk å slå av lyden på telefonen når du legger deg!

Skrevet

Jeg hadde sendt henne en mld som forklarte din situasjon og bedt henne ringe i mårra, og kankjse med en undertone med guilt-trip slik at ho kanskje tar mer hensyn til deg ved en senere anledning.

Anonym poster: dd6cfaeb681e355025f5375a66b6d58b

Skrevet

Tipper hun sov. Ikke lag i storm i et vannglass nå.

Anonym poster: 28c6740cccdc7ddbb2309ccc8d6f73f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...